zwangerschaps symptomen of?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by myy003, Mar 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

Mar 16, 2015
    130
    0
    0
    Net negatief getest, morgen nog eentje met ochtendurine doen.

2. myy003

myy003 Lid

Feb 19, 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik heb ook weer negatief getest. Ik wacht nu maar gewoon af tot ik ongesteld word. Als ik dat over twee weken nog niet ben ga ik weer testen

3. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

Mar 16, 2015
    130
    0
    0
    Spannend zeg myy003! Laat je het weten?

4. Ktink

Ktink Lid

Mar 23, 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben tijdens mijn ovulatie seks gehad en sinds die dag heb ik krampjes in mijn baarmoeder, ben ik erg misselijk, zere onderrug en verlies ik bruine afscheiding. Dit stopt ook niet. Ik moet nog een paar dagen wachten met testen. Ik denk dat ik zwanger ben, maar ik durf hier niet op te vertrouwen. Ook maak ik me best zorgen vanwege de bruine afscheiding. Iemand ervaring?

5. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

Mar 16, 2015
    130
    0
    0
    Spannend he dat wachten! Volgens mij kan bruine afscheiding geen kwaad, zolang het maar geen helderrood bloedverlies wordt! Verder heb ik er geen ervaring mee. Hou je ons op de hoogte? Ik duim voor je!

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Hey meiden, ik hoop natuurlijk dat het voor jullie allemaal raak is maar wil wel laten weten dat ontpillen veel met je doet en je lichaam echt enorm in de war kan maken. Daarnaast hoor je enorm veel meiden die helemaal geen symptomen hadden toen ze zwanger bleken en juist symptomen hadden toen ze niet zwanger waren maar gewoon alles enorm in de gaten hielden (waardoor ook je menstruatie slecht door kan komen of helemaal niet)
    Bultjes tijdens de zwangerschap zijn veelal puistjes, puistjes in je gezicht of op je rug hoor je als voorkomend symptoom.

Bruine afscheiding kan meerdere dingen betekenen. Je bent niet zwanger en je menstruatie loopt een keer anders of je hebt een tussentijdse bloeding. Als je zwanger bent en je krijgt bruine afscheiding kan het van de innesteling zijn (weinig mensen krijgen die bloeding maar het kan) of het is een beginnende miskraam. Je hoeft ook niet altijd krampen erbij te hebben, er zijn aardig wat vrouwen die alleen bloes verliezen en pas later krampen krijgen of helemaal geen.

Meiden, nogmaals hoop ik dat het voor jullie allemaal raak is maar ik zie mezelf zo terug in dit soort verhalen en je kan jezelf er zo gek mee maken. Jullie zijn allemaal zo enthousiast tegen elkaar en dan valt het zo tegen wanneer je wel je menstruatie krijgt dat ik toch wilde laten weten dat je het vooral nog even in het midden moet laten :(

Heel veel succes!

7. myy003

myy003 Lid

Feb 19, 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag ongesteld geworden en had nu een cyclus van 40 dagen.

8. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

Mar 16, 2015
    130
    0
    0
    Aaahh balen zeg!!

Share This Page