Hoi, Ik zit nu op wachtdag 8 na cryo tp en heb verder nog geen verschijnselen. Nu had ik tijdens de verse behandeling helemaal geen last van bijwerkingen van de hormonen. Maar ik lees heel vaak dat vrouwen zwangerschaps kwaaltjes hebben van de Pregnyl. Maar is het nu zo dat als je geen bijwerkingen hebt gehad van de pregnyl, je ook minder last zult hebben van échte zwangerschaps symptomen? Wie heeft hier ervaring mee? Of juist geen pregnyl symptomen, maar wel heel veel zwangerschaps verschijnselen tijdens de eerste weken? Of andersom. Lastige vraag om uit te leggen, maar hoop dat jullie het snappen!
Ik heb de eerste x geen last gehad van de pregnyl, de tweede x wat gevoellige borsten en prikkelbaar. Nu ik zwanger ben heb ik als symptomen gevoellige borsten, vettig haar, bloedneuzen bloedend tandvlees en vrij prikkelbaar. Het kan 2 kanten op en elke x kun je ook op de pregnyl anders reageren.
Daar is geen peil op te trekken. De ene keer heb je last van de Pregnyl en de andere keer helemaal niet. En dat geldt ook voor zwangerschaps- en PMS-kwaaltjes. Succes!