Hoi meiden, (Sinds maandagavond gevoelige borsten/tepels) Maar sinds vandaag enorme 'spierpijn in mijn bovenbenen'... Dit heb ik normaal alleen maar op dag 2 van mijn menstruatie en ik verwacht mijn NOD over een kleine 2 weekjes... ik heb nog nooit gehoord dat dit een symptoom kan zijn... jullie wel? Vroeg ik mij zo af... Groetjes, mammamia
Als je pas over 13 dagen ongesteld moet worden kun je daar nog geen symptomen van hebben.. Heb je niet gewoon spierpijn? Of van je ei misschien?
Hallo dames, Ik ben nu een tijdje gestopt met de pil.. Vrijdag 25 mei had k mijn eisprong, dat weet k zeker had er flink last van!! De dag daarvoor flink geklust, nu heb k sinds 2dagen last van hele pijnlijke borsten, misselijkheid en stemmingwisselingen...! Ik moet zaterdag 9 juni pas weer ongesteld worden, maar wat denken jullie kunnen dit zwangerschapssymptomen zijn? En wanneer ken k het beste gaan testen? Liefs, X Angela
Angela, is echt heel erg vroeg. Eitje is dan nog niet eens ingenesteld meestal. Testen kun je op 9 juni.