Hallo allemaal, Ik ben hier redelijk nieuw en wil mijn verhaal graag kwijt en misschien ervaringen van jullie kant. Ik heb al jaren(zonder pilgebruik) een lange cyclus onregelmatig zo rond de 39 a 44 dagen. De laatste keer had ik 7 dagen van te voren bruin verlies en daarna brak 1 dag mijn helderode bloed door en na 3 dagen alles weer weg heel weinig dus.. Dus ik vond het tijd om naar de dokter te gaan.. Ben doorgestuurd naar de gyn. en heb op mijn 3e cyclusdag mijn 1e inwendige echo gehad, en wat testen. Bloed was goed. 3e dag had ik wat follikels van 6mm. Vandaag dag 10 cyclus(ik vind het dag 11 blijkbaar tellen zij anders?vorige week zondag ongesteld geworden). Vandaag dag 10 (of 11) dus weer een inwendige echo gehad en de grootste was maar 10mm, heel klein dus. Vraag me af wat ik hier allemaal van moet denken! de gyn zei verder nog weinig van en moet over 3 dagen weer terug(zaterdag). Iemand nog positieve(en negatieve) verhalen waar het vanzelf goedkwam zonder medicijnen? of dat het de ene maand beter groeide als de andere maand? Ik heb nu nog geen kinderwens maar die hebben wij wel in de toekomst vandaar dat ik wil weten waar dit vandaan komt! Zou het kunnenn dat mijn ei pas rond dag 26 komt en dat ik na 40 dagen ongesteld wordt? is dan de kans op bevruchting wel aanwezig
Niemand??? Inmiddels weer geweest op dag 14 nog steeds t zelfde .. Vrijdag weer heen dan is t dag 26 geloof ik...