hoi, helaas zijn wij verloren skippy de kangeroe met een belletje en rijst erin, ik had al een reserve maar nu dus niet meer. de reserve toen heb ik op een knuffelsite gevonden maar ik weet niet meer welke dit is, ze had allemaal code`s bij de knuffels en ze stuurt ze vacuum op zodat ze door de brievenbus kunnen (mssch herkent iemand het zo). ik zoek nu dus weer een reserve kangeroe +/- 15 a 20 cm groot in z,n buik zit een belletje. ik heb m gekregen via de v.k praktijk in 2006 en meende dat er op het label c(k)arolientje stond maar ben daar niet zeker van. wie maakt ons blij?????? Bekijk bijlage 92142
Zohra is het deze? Marktplaats.nl > Kangoeroe Karolien kangaroe oranje badstof 2005 + rammeltje - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
Ik heb ook een keer een knuffel vacuüm toegstuurd gekregen via MP en ze heet Lieneke en zit in Vlijmen.
het is idd deze knuffel deze mevr. vraagt er nogal wat voor vind ik, had ze n.l al benaderd via mail. nee het was niet een site via m.p waar ik de knuffel destijds vacuum verpakt van kreeg, het was echt een eigen website en werd heir wel genoemd op t forum maar das al een hele poos terug. weet jij of zij uit vlijmen ook een eigen website heeft? iig bedankt groetjes
Ik heb er hier ook eentje. Ik weet niet wat je ervoor uit wilt geven? Mail me maar even: magic30@planet.nl Groetjes, Chantal