Zojuist een testje gedaan, geen idee hoeveel dpo ik ben. Ben 3,5 maand geleden bevallen en houd mijn cyclus niet bij en slik de pil maar had een raar gevoel in mijn buik dus dacht toch even testen. Ik zie een licht streepje maar twijfel of dat klopt want ik zou eigenlijk niet zwanger kunnen zijn ivm de pil die ik slik. Testje is van z&k.
Hmm het lijkt op de foto meer een vlek dan een streep. Lastig te zien omdat de kwaliteit zo slecht wordt na het uploaden. Heb je al eens een K2v5 geprobeerd? Ik vind deze (zeker in het beginstadium van een eventuele zwangerschap) stukken duidelijker.
Ik kan het ook niet goed zien helaas. Ik zou een andere test doen, wil je het zeker weten. Volgens mij staan deze testen ook niet echt bekend om hun betrouwbare resultaat
Hij is niet helemaal goed doorgelopen denk ik al zie ik wel een duidelijke tweede streep. Zou voor de zekerheid een nieuwe doen
Aangezien je aan de pil bent en dit een z&k test is, denk ik dat de streep vals is. Over 2 dagen even een kv 2v5 doen en dan weet je het zeker.
Probeer hem anders nog eens een paar seconden in een bekertje water te houden, misschien zal de kleurstof dan vervagen, of de streep duidelijker worden.
Ja je ziet wel een tweede streepje. Zal een betere foto toevoegen. Maar lijkt me onmogelijk aangezien ik de pil netjes slik. Maar lees hier dat z&k testen vaker vals positief geeft. Zal over 2 dagen nog een keer testen. Dank jullie meiden voor het reageren.
Hij is positief hoor..voorzichtig gefeliciteerd! Stond dat streepje er binnen de tijd? Ik heb vandaag 2 testen gedaan van z&k en 2 duidelijke strepen binnen de tijd. Ik heb altijd testen van z&k gebruikt en als ik niet zwanger was, dan bleven ze echt wit.
Lijkt mij toch echt positief, voorzichtig gefeliciteerd. De testen van Z&K geven heel snel indroogstreepjes/valse strepen nadat de afleestijd verstreken is. Zou gewoon vandaag/morgen nog eens testen. Als je echt zeker wilt zijn kun je eens een test van een ander merk proberen.
Pil zegt niet altijd alles. Dus is niet onmogelijk als je hem goed slikt. Ik heb een kleine man van 5 jaar hier lopen, terwijl ik toch echt netjes m'n pil slikte. Zie op allebei een streepje Spannend