Zwangerschaps test dag na ovulatie twee streepjes??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Butterflyooo, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Ik heb zojuist per ongeluk een zwangerschaps test gedaan ipv ovu.. Zag t te laat maar dacht ik doe er niets mee t kan niet want ik zit zoon twee weken voor me nod! Maar nu geeft de zwangerschaps test een bijna net zoon donkere streep aan! Is dit manipulatie of kan ik zwanger zijn? Vorige nod niet zwanger! Help! ( testen van mat care)

2. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Post eens een plaatje van je test.

3. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Kan niet via me telefoon.. Ik zal morgen via me laptop doen

4. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    En als je twijfelt eventueel ff extra test halen bij de kruidvat

5. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Thanx black rose, ga ik zeker doen, weet niet hoe betrouwbaar die mat care testen zijn, maar tweede streep is bijna net zo donker als de test streep, maar volgens berekeningen zou t veel te vroeg zijn om te kunnen testen en vorige maand gewoon ongesteld geworden na een negatieve test! Maar word er zo onzeker van, had ik maar niet per ongeluk de verkeerde test gedaan! Haha

6. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Oei dat is wel heeeeeeeel lastig!! Gauw een nieuwe test doen!! Van kv of cb digitaal, en anders bloed laten prikken.

Ben erg benieuwd!
    Zet je nog een foto van je test hier?

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Het kan wel hoor dat je zwanger ben er zijn vrouwen die nog een menstruatie hebben. Gauw nog een test halen maar ik denk wel dat je zwanger ben.

8. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Meiden zojuist nog een test gedaan... Negatief! Is toch raar??

9. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk heeft die zw test op je eisprong gereageerd zo zijn er ok dames die met een zwangerschap op een ovulatie test reagren...
    Ik heb wel eens gelezen dat je met een ovulatietest positief kunt testen via google..misschien omgekeerd ook...

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik sluit me bij Yasmintje aan.
    Het zou niet mogen, maar komt helaas echt vaker voor.

11. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Balen dat je test alsnog negatief was, als je het zekere voor het onzekere wil nemen zou ik als ik jou was ff bloed laten prikken

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt!

Hoe raar ook, ik lees hier steeds vaker dat iemand een positieve zwangerschapstest had rond de eisprong, maar niet zwanger bleek te zijn. Test reageerde op de eisprong!

13. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

24 jan 2013
    180
    0
    0
    Thanx meiden! Dat kan wel eens kloppen ja! Maar toch oneerlijk. Wist ook wel dat er iets niet klopte hoor,dus deed niet heel blij. Maar dacht, dat tweede streepje kan niet zomaar tevoorschijn komen. Mijn vriend daarentegen was super blij, ook lastig om te zien! We gaan gewoon verder hoor!! Geduld krijg je op een gegeven moment vanzelf he xxx

Deel Deze Pagina