Meiden, Ik heb op dag 17 mn eisprong gehad ('s ochtends een FM in het ziekenhuis, toen was mn ei 19 mm), normaal een LF van 11 a 12 dagen. In mn onderschrift mn tempkaartje, heb dus nog steeds een hoge temp, zit nu op 14 dpo. Maar heb al sinds vorige week maandag spotting, dat was 5 dpo, alleen afgelopen zondag geen spotting. Maandag en vandaag een negatieve test.. Ik snap er niets van.. Volgende week moet ik naar de gyn, we zijn nu een jaar bezig en afgelopen maand hebben we allerlei onderzoeken gehad, waar we dus volgende week de uitslagen krijgen..
hoi summerlove, wat vervelend he! ik heb dit ook best wel vaak, maar nooit 9 dagen, meestal een dag of 5. Je wordt er zo onzeker van he! ik heb het wel eens aan de gyn gevraagd maar deze zei dat het geen kwaad kon, het is wel raar dat het bij jou zo lang duurt. bij mij bleef de temperatuur tijdens de spotting ook hoog. weet jij op welke waarde je allemaal bent geprikt? hebben ze je progesteron waarde gemeten een week na je ei? gelukkig moet je volgende week naar de gyn, kun je alles vragen en hoop dat ze het goed kan uitleggen. Laat je de uitkomst nog even weten van de gyn? ik ben wel benieuwd wat zij te zeggen heeft over deze spotting. xxxxx