Predictor ovulatie test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jes89, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Hoi dames,
    Ik heb even een vraag. Ik heb de ovulatie testen van predictor gekocht bij de etos. Je moet 5 minuten wachten tot dat je het kan aflezen. Maar ik vind dat die controle steep zo licht blijft na 5 minuten hij is helemaal niet duidelijk. Pas na een kwartier 20 minuten word die wel duidelijk. maar dan is het toch niet meer betrouwbaar? Bedoel ze zijn best wel prijzig dan kun je toch verwachten dat ze duidelijk zijn

2. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Waarom haal je zo'n dure? Huismerk is een stuk goedkoper en na mijn ervaring net zo goed.
    Maar als er maar een duidelijke controle streep staat. Heb je een foto?
    Voor zon dure mag je inderdaad wel verwachten dat hij erg duidelijk is

3. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Hoe kan ik hier een foto op zetten dan?

4. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Volgens mij moet het zo goed zijn

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      27
  5. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Als je een reactie plaats (een gewone, niet snel reageren) zie je bovenaan in het rijtje het paperclipje aanklikken, hiermee kan je foto's uploaden.

6. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Dat is inderdaad wel een heel vaag controlestreepje! Wat heb je voor die testen betaald als ik vragen mag?niet teveel gedronken toen je hebt getest?

7. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Nee niet te veel gedronken expres al niet vanaf 19 uur. Iets van 22 euro voor 7 testen. Zit nu dan op dag 14 waren naar de huisarts geweest die zei dat ik ovulatie testen kon gaan gebruiken. Volgens mij kunnen mijn man en ik het beter om de dag doen ofzo :p maar alle gekheid op een stokje ik word hier niet echt zekerder van.

8. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Dan zou je toch zowiezo wel een duidelijke controlestreep moeten hebben.. wat vaag.
    Als je om de dag klust kan je je ei zowiezo niet missen.
    Als ik jou was zou ik wel door gaan met testen misschien veranderd het nog.
    Maar voor het geld vind ik het wel waardeloos. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het zelf niet zo heb met predictor maar dat is persoonlijk. Ik heb namelijk weleens een zwangerschapstest gebruikt van predictor en deze gaf ene negatief resultaat aan, alle andere testen gaven positief aan en ik was ook daadwerkelijk zwanger. Dus zelf zou ik zowiezo niks meer van predictor kopen.

Toch hoop ik dat het nog veranderd bij je!

9. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Dit is de eerste keer dat ik daar wat van gekocht had. Hoop ook dat het beter word anders word het de volgende keer een ander merk.

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dan raad ik je de dipstick aan van zwanger&kids. Lekker goedkoop, snel in huis en heel duidelijk af te lezen. Want hier heb je natuurlijk helemaal niks aan.

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ehm dit is een zwangerschap test? Geen ovulatie test?

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ja volgens mij ook!

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Weet het wel zeker vind het wel vage streepjes hij zou kunnen reageren op je eisprong maar zou toch een kv 2 v 5 doen!

14. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit is idd een zwangerschaps test naar mijn idee ..

femtest preg staat er op

bij ovulatie test staat er niks op volgensm mij heb ze ook gehad
    ik zou naar kruitvat gaan en de 2 voor 5 halen ..

15. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb deze zelfde ovulatietesten ook voor 22 euro bij de etos gehaald. Ik wist niet dat ze zelfs bijde action verkrijgbaar waren :p.

Het zijn wel degelijk ovulatietesten. Bij mij kwam er echter wel een felroze controle streep. En het werkte bij mij heel goed. Ik had rond de data dat ik gokte dat ik zou ovuleren getest. Zo 5 jan had ik mijn knaltest. toen was de teststreep veel feller nog dan de controle streep en die was ook elke test felrose.

Hopelijk heb je er wat aan. Heb je naar de datum gekeken?

liefs

Deel Deze Pagina