Succes straks meid! Ik hoop voor je een mooie positieve test! Hoop dat de testen snel op je deurmat vallen!
En......heb je al getest,......ik ben heel benieuwd! Ik heb ook testen van matcare in mn album staan Liefs Sylvia
haha ik word er zelf ook gek van maar ik vind het zonde van het geld om nu nog een te gaan halen in de drogist. dan moet ik nog maar een dagje wachten.
ik heb zalf/creme achtige afscheiding, ben soms misselijk, ik heb pijnlijke borsten en blauwe aders die je heel goed ziet. en ik heb een paar dagen geleden steekjes gehad in mijn onder buik misschien de innesteling
hoi kikkert we hadden woensdagavond al even met elkaar berichtjes gestuurd.Wij zitten in hetzelfde schuitje en heb gister ook de testen van matcare besteld.Pfff het is wat he dat afwachten.Wens je heel veel succes en dat je een mooie positieve test mag hebben groetjes mowie
Denk dat je zwanger bent maar zou over een paar dagen nog even een test doen...... En inderdaad CB heeft meer hcg nodig....
hallo dames deze test geeft aan dat ik niet zwanger ben maar ik wacht voor alle zekerheid toch nog even af of ik ongi word ja of nee.
ik vond die test er eerlijk gezegd niet positief uitzien, en zou idd gewoon afwachten of je idd wel of niet ongesteld wordt, zeker omdat deze test negatief aangeeft, en je hcg nu wel al weer verdubbeld zou moeten zijn na de laatste test van woensdag... succes meid, hoop voor jou dat je van het weekend wel positief test... liefs smoekie
Meid wacht nog even met testen. Kijk maar in mijn album, ik had de zelfde test, toen een dag later ook een negatieve test en drie dagen later een mooie zwanger! Dus wie weet! Succes meis!