hey femke eerst heb ik die van clear blue gebruikt en nu vandaag die van matcare (niet met ochtend urine)
ik heb trouwens nog een vraag hoe kan het nou dat bij clear blue een heel vaag lijntje verschijnt terwijl de test van matcare niet zwanger aan geeft. ik snap er echt niks van. want volgens mij mag er toch geen lijntje komen als je ook niet zwanger bent.
Het meest veilige is idd binnen de aangegeven tijd aflezen. Een uur later is niet meer betrouwbaar. Probeer het een paar dagen na je nod nog eens een keer.
Ja, Kikkert, de moed nog niet opgeven hoor! Je hebt idd voor je NOD getest en zo lang de er nog niet zijn, kan het nog altijd positief worden! Suc6 met w88!
ik heb wel gestest maar die is negatief! ik word alleen maar niet ongi. ik weet het echt niet meer k word er gek van hihi. als ik nu ongiw erd wist ik waar ik aan toe was. liefs kikkert ps kan het ook zijn tot de hgc niet niet hoog genoeg is?
kijk mijn test die is pas echt vaag daar is die van jou mega duidelijk bij... alleen was mijn streepje er wel gelijk binnen een minuut en is ook blijven staan. ik moet ook nog een week voor nod
ik lees net dat als de streep ook een kleur heeft dus zeg maar roze of blauw dat hij naar alle waarschijlijkheid wel positief is, maar dat je waarschijlijk een zeer zeer vroege mk hebt als je toch ongesteld word.
heey streepjes gefeliciteert met welke test heb jij getest ik heb vrijdag mijn ongi dag wil eigelijk oook al testen maar heb gehoort dat je dat op je nod pas kan doen
ik had kruidvat.. 2 keer getest en twee keer een vaag streepje dus maar afwachten wat er volgende week gebeurt