Hallo dames, Ik zit nu op het wachtbankje (2dpo) en ik vroeg me af: - Hoe vroeg hebben jullie voor het eerst een zwangerschapstest geprobeerd? En welke soort/merk gebruikte jullie toen? - Wat was de uitslag van de test? - Veranderde de uitslag tmocht je later nog een keer getest hebben? Ben zeer benieuwd!!
Ik had getest met de Clear Blue Plus op de dag dat ik ongesteld had moeten worden. Zo zag ie er toen uit
Heb in de eerste paar rondes iedere keer getest rond 9/10 dpo maar dat doe ik niet meer. Krijg je van die vage tuurstreepjes wat toch niks blijven te zijn. Zit nu 3dpo en ga niet voor de 12dpo testen. (Is mijn streven in ieder geval, is de vorige twee rondes ook gelukt dus hoop dit keer ook)
Ik testte 2/3 dagen na mijn vermoedelijke NOD. Had ook echt niet verwacht dat ik zwanger kon zijn Sochtends de kruidvat test gedaan en tegen de avond de clear blue.
Wauw Birdy! Die zijn super duidelijk! Gefeliciteerd! @LVtje: Ja, ik snap wat je bedoelt. Bij de vorige ook dpo 11/12 getest, was toen wel gelijk duidelijk! Helaas vroege miskraam gehad.
Heb ook wel eens voor nod getest maar dat doe ik niet meer. Het was meer goh andere testen al op 10 dpo positief. Ik temp nu deze ronde en weet nu eigelijk al dat ik niet hoef te testen, temp is naar beneden gegaan. Dit is ronde 3 trouwens, hiervoor tests met kruitvat 2v5 en action.
Hier 7dpo getest maar doe ik niet meer denk ik, is een miskraam geworden Wachten is heel moeilijk haha
Ik testte altijd met meerdere soorten. Maar bij het ontdekken van mijn zwangerschap heb ik vooral de testen van de Action gebuikt. Plus nog dipsticks en cassettes van (ik geloof) 123 thuistesten. En bij 16 DPO een Clearblue met weken indicator. Oja, heb op 3 dagen getest (28, 30 en 31 juli (wat volgens mij mijn 16 dpo was)
@Lolababy: ik zie aan je handtekening dat we dezelfde nod hebben en ik heb ook net hiervoor een miskraam gehad. Ga je weer testen? Ben ook benieuwd hoe het was bij de fertiliteitskliniek..
Ik heb op de 14 dpo getest en die was knalpositief. Ik heb de eerste keer getest met die van action en daarna die van CB gedaan om het echt zeker te weten.
Meestal een dag voor NOD of op NOD. Ik testte eerste periode al vanaf 9 DPO, maar stopte daar na een poos mee. Bij de laatste dag voor NOD positief getest. Altijd Kruidvat 2v5 gebruikt..
Ik hoor inderdaad vaak over de kruidvat 2v5. Ik heb die ook liggen voor wanneer ik wil testen. Ook cb digital met weken aanduiding voor wanneer ik zeker ben
Ik heb pas getest toen ik 5 dagen overtijd was. Ik had wel een hele regelmatige cylcus. Toen ik testte was de test vaag en bij 6 dagen overtijd heb ik met CB digitaal met wekenindicator getest en die zei 1-2 weken. Spannend! Succes!
Ik heb 2 dagen na NOD getest, eerst met de test van Sensitest die ik had liggen en daarna snel een CB gehaald Bekijk bijlage 424319 Bekijk bijlage 424320