heb de cb toch niet gedaan ik ga hem morgen ochtend doen ik heb mijn man gezegd dat er weer een klus voor hem klaar licht en hem de test gegeven hij was verbaasd en vooral heel blij en enthousiast
Voorzichtig gefeliciteerd, ik hoop dat het klopt! Aangezien je de 9e september pas een miskraam hebt gehad, zou het kunnen dat er nog hcg in je urine zit van de miskraam! Ik testte tot 8 weken na mijn mk (licht) positief... Heeft niemand anders dit gehad? Iedereen reageert wel heel positief namelijk! Uiteraard hoop ik voor je dat het raak is hè Ik zou snel bellen met het ziekenhuis om het hcg in je bloed te controleren en over een paar dagen nogeens zodat je kun zien of het oploopt of niet. Ik duim voor je!
dit is wel van een nieuwe zwangerschap ik heb na mijn miskraam nog 5 testen gedaan die echt wel af liepen en de laatste 2 waren echt omo wit ! en heb de 25ste weer een menstruatie gehad
eerst dacht ik ook dat het misschien van je miskraam nog kon komen, ook omdat je menstruatie zo snel al weer was na je miskraam... (maar 16 dagen ertussen, toch? dan zou je 2 dan na de miskraam weer een eisprong gehad hebben en dan 14 dgn later een menstruatie?) maarrrr.... als je tussendoor getest hebt kan het HCG niet meer van de miskraam zijn... dus: gefeliciteerd
klopt 16 dagen geen flauw idee kan het niet zijn dat er geen 14 dagen heeft gezeten tussen de ei sprong en de menstruatie ? ik heb geen flauw idee maar hoe dan ook ben ik onwijs blij met deze nieuwe zwangerschap