pfff overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben overtijd...gister negatief getest....ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
    Wil geen langere cyclus dan dat ik al had.....wordt maar niet ongi...hoop natuurlijk zwanger te zijn maar ja die hoop heb ik ondertussen niet meer.

Wat is het toch *** overtijd zijn...niet zwanger en ook geen ongi...

2. Yris

Yris Niet meer actief

Ik had laatst een cyclus overgeslagen. Dus mijn cyclus was opeens 2x zo lang geworden, ik snap hoe je je voelt ;)
    Weet jij wanneer je eisprong was dan? dan zou je 16 dagen later wel ongi moeten zijn. Als je het niet weet, blijft het lastig! Door die ene lange cyclus ben ik maar gaan temperaturen, om mijn cyclus te kennnen zeg maar ;)
    Vervelend voor je meid, hopelijk heb je snel duidelijkheid!

3. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje wat een stress en wat frustie!
    Heb je evt ook zo'n gevoeligere test geprobeerd? Misschien dat je nog te weinig hcg aangemaakt voor een gewone test.
    Ik heb het laatst ook gehad, dacht ach die test is formaliteit, was 5 dagen overtijd. Maar helaas was ie bij mij ook negatief.
    Ik ga duimen voor je dat het raak is ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee wanneer mijn ei was weet ik dus niet helaas....
    Ik wil als ik ongi wordt ook ovutesten gaan gebruiken.

Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben en dat is zo erg. Ben ook ongerust dat ik een nog langere cyclus ga krijgen.

Jeetje bij de meiden was ik snel zwanger en had nooit verwacht dat ik zo`n lange cyclus zou krijgen nu.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja niet leuk dit;)
    Ja ik heb gister nog een kruidvat gedaan....nu weet ik even niet wat ik moet gaan doen. En weke test.....
    Moet zeggen dat ik bij de meiden ook overtijd positief teste maar toen waren de cyclussen gewoon 28

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ga morgen maar testjes kopen ....en vrijdag weer testen dan.

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Sterkte met afwachten!
    hier ook een paar keer een cyclus over geslagen.. had ineens een cyclys van 56 dagen..

8. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik had bij mijn dochter ook altijd lange cyclussen werd er gek van dat ik niet wist waarna mijn eisprong was geweest... Nu doe ik tempen dat vind ik wel fijn , misschien ook een idee? En suc6 met testen vrijdag!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    He meid nog geen duidelijkheid dus.......knap vervelend!
    Ik duim voor je dat je ei gewoon wat later was en dat alsnog positief gaat testen!!

En ik weet hoe de mensen zweren bij de kv testen, maar je weet hoe die bij mij deden. Ondertussen al van veel meer meiden gelezen dat ze slechter/minder gevoelig zijn tegenwoordig.

Ik duim kei hard voor je verder!!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief van je Esther.....hoe gaat het nu met jou:(

@Corina en mamavanjessie ik ben dit dus niet gewend ... bij de meiden gelijk een mooie cyclus van 28 en zwanger na een keer ongesteld te zijn geweest. Ga ik voor een derde kindje krijg ik dit.

11. Yris

Yris Niet meer actief

Ik wist niet eens dat het kon, tot ik het zelf had, vreselijk zeg en zonde van de verknoeide testen! 1x gehad, daarna niet meer, vind het maar gek zeg!

@Lov23, ik hoop dat jij dit niet hebt en vrijdag positief test, ik duim voor je meis :)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat je een cyclus kan overslaan weet ik idd....heb ik hier al eens vaker gelezen....

13. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Weet precies hoe je je voelt.. vandaag ook negatief getest met kv 2v5 test..ben 2-3 dagen overtijd . Omstreeks 11 nov mijn ei gehad... hoop dat mn ongi snel komt

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou niet helemaal goed nog maar ik kom er wel.
    Vandaag de eerste dag zonder bloeding en net ovu test gedaan. Deze was negatief terwijl die drie dagen geleden nog knalde als een gek. Morgenvroeg zw test doen en hopen dat die wit is........nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen.....Veder is het helen, zit niks anders op. Wondjes van ingreep genezen goed, maar ik ben wel nog uitgeput (nasleep nog steeds van narcose) Maar ja das normaal.

Ik kom er wel, ik hou hoop in mijn lichaam en als we hier iets zeker weten dan is het dat we er weer vol voor willen gaan. Natuurlijk mocht het ooit lukken zal ik bang zijn, maar angst heeft me nog nooit gestopt. Ik mag gelijk naar gyn als het gelukt is en als het ons te lang duurt gaat ze ons ook gelijk begeleiden.

Maar goed, dit is jouw topic dus terug naar jou!!!!!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Frustrerend is het.....als je nu wacht op een posi test is het naderhand niet eens erg.... Maar wordt je alsnog ongi dat is pas ***:x

Maar jij weet zeker wanneer je je ei had dan?
    Ik heb niks gemerkt of gevoeld....maar ben er ook niet zo erg mee bezig dat ik op mijn slijm ga letten. Herriner me wel iets van veel slijm maar wanneer dat dit was...geen idee

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nou ik vroeg er zelf om:)..;)
    Nee tuurlijk dit verwacht je nooit:( wel goed dat alles goed geneest...
    Wat goed dat je je niet laat stoppen door angst! Respect hoe je ermee omgaat hoor.....

17. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Jaa echt..inmiddels ook al ruim boven de 60 dagen.. aan de hand vd ovulatietesten en kreeg in de nacht onwijze kramp..aantal daagjeserna ook weer steken in de nacht en 4 dagen bruin bloedverlies..1 dag met wat rood bloedverlies...snap er echt niks meer van... als ik zwanger zou kunnen zijn zou ik dat al getest moeten hebben..toch?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat bedoel je met 60 dagen?

Ja eigenlijk heb je dan al je nod gehad he...fff... wat moet je ermee. Misschien toch later ei...want hij sprint pas na 24-48 uur...lange innesteling....weet ik het.
    Of niet bevrucht...maar dan zou je toch weer ongi moeten worden.

19. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Lange cyclus..dus al ruim boven de 60 dagen..ik heb ook geen idee..ik wacht het maar af..meer kan ik niet doen! Jij al 4 dagen overtijd.. je cyclusdagen liggen tot nu toe dicht bij elkaar!

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel meis, vind ik lief van je.
    Ik bedoelde het ook niet verkeerd, maar ik ga natuurlijk niet jouw topic volschrijven met mijn problemen.....

ik duim verder voor je!!

Deel Deze Pagina