Hallo Iedereen, Ik ben heel regelmatig omgesteld en heb een cyclus van 28 dagen. Nu ben ik 10 dagen overtijd, heb allerlei vage klachten (misselijk, steekjes in mijn lies, gevoelige borsten, veel lucht in mijn darmen) maar heb geen positieve zwangerschapstest. Voel me gewoon anders dan anders, heb wel het idee dat ik zwanger ben... Heb nu 3 keer getest, een keer op mijn NOD, drie dagen erna en eergisteren nog een keer. Weet iemand na hoelang zo'n test je nog positief kan testen? Of moet ik er maar vanuit gaan dat ik deze maand heb overgeslagen (vreemd!)? Wie weet raad...
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/219966-overtijd-test-negatief.html Zie tevens ook deze bovenstaande link meid. Liefs
Dank je! Nog even afwachten dus... Heb verder nergens pijn ofzo daaronder. Zal als mijn HA weer van vakantie terug is even bellen. Echt stressvol is mijn vakantie tot op heden niet, dus daar zal het moeilijk aan kunnen liggen. Of mijn lijf is in shock van alle rust die ik nu neem...hihihihi x Awerty
Graag gedaan... Suc6 en sterkte meid....Hopelijk binnenkort meer duidelijkheid voor je. Liefs Duivinnetje
ik had pas bij 17 dagen overtijd een positest na 10 nega testen. en de oorzaak daar van loopt hier rond
Hey Amfy, Bedankt voor je bericht... er is dus nog hoop! Tja weet je wat het is, ik voel me gewoon zwanger, hoe gek dat ook klinkt. Ik moet steeds heel veel plassen, misselijk, moe etc... Dan hoop je gewoon zo op een steep om dat te bevestigen. Blijf nog wel even hopen. Bedankt!
hoeveelste ronde is het? Als het de eerste ronde is dan kan het best langer dan 28 dagen duren dat heeft met ontpillen te maken. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent
Zoals Lautjep al zei, je kunt aan het ontpillen zijn. Ikzelf heb mijn laatste ongi op 14 mei gekregen en ben toch niet zwanger. In geval van twijfel: bloedtest of gynaecoloog? Heb ik ook gedaan. Die kan je trouwens ook zeggen wanneer je ei komt, als je er vlak bij bent. Groetjes en sterkte.
Hallo Dames Ik slik de pil al meer dan een jaar niet meer, dus ontpillen is het helaas niet. Vandaag weer een negatieve test en zou morgen mijn eisprong hebben als ik wel ongesteld zou zijn geworden. Even aan de klus dus maar... misschien dat de test dan over een week of 2 beter is. Huisarts moet ik even bellen als die terug is van vakantie. Vind dit nou niet echt dringend genoeg om de vervanger voor te bellen, tis alleen zo vervelend van die onzekerheid. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
vind het knap dat je nog zo lang kan wachten! ik had wel de vervangende dokter gebeld! En de digitale CB test? die al geprobeerd?
Hè, wat vreemd... Wellicht inderdaad een digitale test. Of anders wel de vervanger hoor, de huisarts is niet alleen voor je lichaam er, maar ook voor je geest. Als jij je er druk over maakt, misschien kan hij je helpen erachter te komen waarom je niet ongesteld wordt - als je dus niet zwanger bent. Ik zou gewoon een afspraak maken!
Ik zou ook een afspraak maken hoor, daar zit hij voor. En 10 dagen over tijd is niet niks. Zeker omdat je al langere tijd gestopt bent met de pil. Succes & Hopen dat je zwanger ben!!!
Het kan natuurlijk ook dat je minder HCG aanmaakt. Een nicht van me tekende pas zwanger aan na 7 weken. Ik duim voor je!
Hey Awerty Ik begrijp precies hoe je je voelt. Ik ben ook al heeel lang van de pil af altijd 29 dagen. En nu voor de eerste keer overtijd maar ook alleen maar negatieve testen. Ben gisteren bloed wezen prikken in het ziekenhuis krijg over 2 dagen de uitslag. Wij hopen echt dat we zwanger zijn, want over 3 maanden starten we met de eerste behandeling en wat zou het mooi zijn als we konden bellen dat het ons is gelukt. Heel veel succes meid en bel de dokter heb ik ook gedaan en de mijne is ook op vakantie. Liefs brenda
Heej, Ik was tien dagen overtijd toen ik (eindelijk)positief testte....er is dus hoop.... (mijn cyclus was ook heel regelmatig...)
ik was 9 dagen overtijd en testte ook niet positief, op dag 10 kwam mijn ongi. Hopelijk test jij nog wel positief! liefs miek
Hallo Dames, Gisteren van plan naar de dokter te gaan voor een bloedtest. Eergister nog geklust want ja , je weet maar nooit of ik per ongeluk mijn ongi heb overgeslagen en toch een eisprong heb. Gisterochtend na het plassen ineens een paar druppels helder rood bloed. Geen stolsel, slijm niets. Ik helemaal in paniek, want dit had ik nog nooit gehad. Deed ook zeer daaronder, dacht dat we met klussen toch iets stukgemaakt hadden. S'middags naar de vervangende huisarts gelopen om te vragen of ik een afspraak kon maken. De assistent het hele verhaal uitgelegd met de vraag of ik toch snel een bloedtest of afspraak kon krijgen. Zegt ze heel droog, sorry maar wij zijn alleen voor spoedgevallen, als je nu bloed kan dat 2 dingen betekenen, of je bent niet zwanger en toch ongesteld, of je hebt een miskraam. Daar kunnen we nu niets aan veranderen dus wacht maar tot je eigen huisarts er weer is. Dat wordt dus pas aanstaande maandag. Bloed blijft intussen, tis weinig, helder rood en met helemaal niets geen weefsel of slijm. Ook ben ik niet chagarijnig, heb ik geen krampen of niets. Mijn man maakt zich dus ook nergens zorgen over, je bent gewoon zwanger, want als je ongesteld was geworden had ik het allang al gemerkt.... Vind het wel lief van hem hoor. Maar omdat ik wel weer 'gewoon' duizelig en misselijk was vanochtend, mijn borsten nog steeds zeer doen, maar het bloeden ook doorgaat, ben ik er nog niet gerust op. Gister ook echt zo'n huildag gehad. Was zo boos op die vervangende doktersassistent! Zo ga je toch niet met mensen om.... Ik hou jullie op de hoogte Wil jullie in ieder geval bedanken voor het meedenken en de steun. -x- Awerty
Nou lekker dan!! Wat een assistent joh.... Even paar daagjes geduld! Ik zou het wel bij je huisarts aangeven dat je het geen nette behandeling vond....:x
Nou ja hoe durft ze zo'n toon tegen je aan de slaan...jemig he!!!! Idd wel vertellen tegen je eigen HA en dat jij ook maar gewoon een mens met gevoelens bent! Hoe gaat het nu met je??? Als je je hart wil luchten kan je me altijd pb-en, gaat misschien makkelijker omdat je me toch niet kent.... en anders hoop ik echt dat je zwanger bent...mijn schoonzus is ook zwanger en had een inwendige echo gehad....en heeft gewoon ook rood bloed gehad wel een week geloof ik...dus het zegt niks, je kan met het klussen ook iets geraakt hebben en als je zwanger bent is je baarmoedermond ook gevoeliger he.... DUIM DUIM DUIM.... dikke knuf