Hoi, Hoe lang zijn jullie gemiddeld ongi? Is het ook zo hoe langer je ongi bent des te later je eisprong komt? Greetz
Hi, Nee, de duur van je ongi heeft geen invloed op je eisprong. Het komt wel eens voor dat meiden denken dat als ze ongi zijn, niet zwanger kunnen raken, maar zaadjes kunnen wel 5 dagen blijven leven en dan kan je zwanger raken. Groeten, Aleida
Ja ik wist wel dat je ook zwanger kan worden als je ongi bent ligt inderdaad wanneer je eisprong is....
Gewoon berekenen van de 1e ongi dag. Ongeveer dag 14 is dan je eisprong. Lengte van ongi heeft geen invloed.
ik ben gemiddeld 7 dagen ongi soms meer, zelden minder.. mijn eisprong tot nu toe is meestal tussen dag 14 en 16, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het zoveel te maken heeft met ongi zijn en hoe snel je eitje groeit.. maar goed, ik weet het ook niet allemaal hoor
6 dagen. De 1e dag een beetje, de 2e dag matig met veeeel kramp, de 3e dag veeeel bloed, 4e dag iets minder dan dag 3 en dag 5 en 6 wat laatste beetjes.
ik denk dat dat per vrouw verschilt! ik dacht ook altijd ronde de 14e dag mijn ei te hebben maar na dat ik deze maand ovutesten heb gebruikt blijkt dat mijn ei pas op de 18e dag is!
Ik ben ongeveer 5 dagen ongi. Wanneer ik mijn eisprong heb? Geen idee. Soms kan ik het bemerken aan meer slijm, maar vaak ook niet.
Deze ronde weet ik het niet meer 1e dag: hééél iets. 2e dag: héééél iets, alleen met tampon test wat bloed. 3e dag: ........
Ik heb mijn eisprong ook altijd rond dag 18 maar heeft dus echt niets met je ongi te maken. En ik heb een cyclus van tussen de 28a 30 dagen. Dus ik heb gewoon een korte luteale fase voordeel daarvan is dat ik niet zo lang op de wachtbank hoef te zitten. Maar ik heb tot nu toe pas getest als ik 4 dagen ovetijd was ofzo. Maar ja ik weet niet hoe mijn cyclus nu weer wordt aangezien het nu weer fout gaat met mijn zwangerschap. En wil je nog zekerder weten hoe je cyclussen werken dan zou ik gaan tempen. xxx joyce
Ik ben meestal 6 a 7 dagen ongi. En word het heeeel onregelmatig soms zitten er wel 34 dagen tussen Liefs
Ik ong. zes dagen ongie. Dag één en twee veel bloed, dag één ook kramp. Dag drie tot zes steeds minder tot op dag zes heel weinig bloed meer, een paar veegjes. Ik weet niet hoe dat zit met de eisprong, maar volgens mij heeft dat er niks mee te maken. De lengte van je cyclus varieert namelijk ook niet als je ineens langer of korter ongie bent.
Ik zal je daar iets aparts over vertellen. Toen ik twaalf jaar geleden aan de pil ging was dat vooral omdat ik vaak krom lag van de buikpijn tijdens mijn ongesteldheid. Ik was soms wel een week ongesteld! Tijdens het gebruik van de pil waren de krampen weg, en was ik ongeveer 6 dagen ongesteld. Nu ben ik dus weer gestopt en ben ik hooguit 4 dagen ongesteld en heb maar een klein beetje last van kramp. Ook was ik altijd 1 keer in de zes weken ongesteld en zoals je nu hieronder zit ben ik (tot nu toe) vrij regelmatig ongesteld. Volgens mijn schoonzusje ben je van de krampen af als je een keer zwanger bent geweest, maar of dat voor iedereen geld weet ik niet....