zwangerschaps testen , vage streepjes en meer gedoe!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door madeliefjuh, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    ik heb net een test gedaan ongeveer 1 uur geleden, ik zag binnen de 10 min. een heel onduidelijke 2de streep niet op een foto vast te leggen en je moet hem ook echt bij goed licht houden deze test was van het kruidvat eigen merk,, nu kijk ik er weer even op en de 2 streep is nu toch wel wat duidelijker nog steeds niet zoals een vet dikke streep natuurlijk maar je ziet hem wel.. is dit nou een voor gedrukte streep of niet ... (ik weet je mag niet kijken na een uur maar wil graag weten of meerdere mensen dit zelf ook mee hebben gemaakt en die dan 3 dagen later wel een goede treep hadden of die helemaal geen streep daarna meer kregen en ongi werden.. alvast heeeel erg bedankt !
    (ben zelf 5 dagen overtijd en dus van daag de test gedaan)
    Gr. mij

2. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    en welke is volgens jullie de beste zwangerschapstest ?

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Heb hier al vaak teleurstellingen gelezen ivm het later lezen van een test (zeker bij Kruidvat...)
    Er wordt echt niet voor niets gezegd dat het niet mag...maar ik begrijp het wel! ;)

Lieve groetjes!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    apothekerstest is goedkoop en goed.
    En zeker niet na de tijd wat er in de gebruiksaanwijzing staat aflezen!

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb dit x een kruidvat en een clear blue gedaan.
    De kruidvat test was heel licht en de CB was donkerder, geen twijfel mogelijk.

6. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    oke heel erg bedankt vor jullie reactie's maar mijn test was in 10 min. wel af te lezen alleen heel erg ligt dus wel een streepje ... alleen na een uurtje was die wat donkerder vandaar ;)

7. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    bamjolan moest je de kruidvat test ook echt bij het licht houden om het streepje te zien of kan je hem ook op een foto vast leggen zeg maar was hij dus wel zo duidelijk?

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik lees even mee, want ik had vandaag binnen de tijd met matcare een heeeeeeel lichte maar wel roze streep, die ik niet op foto krijg vastgelegd. *zucht*.... :(

9. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hoi marieke 1983,
    tste jij ook vanmiddag rond half 4.....
    ik wel... maar moet jij ook echt je ogen dichtknjpen en hem bij het dag licht houden om de 2d streep te zien? zit in het zelfde scheutje

10. Marieke1983

om kwart voor 4! en idd bij het licht houden. gister was ie hartstikke negatief en ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn en negatief zou testen met al 5 dagen overtijd..
    aan de andere kant, waar blijft die ongi dan? :(

11. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    ja marieke precies dat heb ik dus ook want ik heb ook echt geen pijn of ongi pijn in me buik! ben wel moe ,, maar dat kan ook aan andere dingen liggen ,, maar zou jij jou test op een foto vast kunnen leggen of is hij daar zelfs te licht voor de mijn e wel in elk geval ik denk ik dat ik het me verbeeld want zodra ik het uit het dag licht haal is die een stuk minder zihtbaar tot niet.. heb jij dit ook en welke test>?

12. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    p.s. en kijk je er nog naar zo af en toe hi.:)

13. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    nog eens p.s. ha ha ha .. dus jij moest ook zaterdag ongi worden? en jij hebt dus ook een cyles van 28 dagen ... wel leuk want jennifer die ook op deze site komt heeft dat ook maar zei i 100% zwanger !

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb de kruidvat test 3 dagen voor de NOD gedaan en die was heel licht, in t begin moest ik hem in het licht houden.
    1 dag voor de NOD was ie al wel wat donkerder.
    Maar wel te licht om te fotograferen.

15. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    oke dank je wel!

16. Marieke1983

ik kijk er niet meer naar maar alleen omdat ie in de prullenbak ligt! :)
    heb wel een foto maar kan mijn kabeltje niet vinden om hem op de computer te zetten dus kan hem niet laten zien.
    het was een matcare test.
    ik vraag me of ik het me niet gewoon heb verbeeld, dat kan ook, wishful thinking ;)
    kan me gewoon niet voorstellen om negatief te testen met 5 dagen over tijd en dan toch nog zwanger zijn..
    maar als ik op mijn lichaam afga komt die ongi voorlopig ook nog niet.
    denk jij wel echt dat je zwanger bent?

17. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    ja ik denk wel echt dat ik zwanger ben ... heb zelf een strek gevoel een tweeling te krijgen maar dat kan ook een mis gevoel zijn emotie misschien want denk dat ijn hcg dan echt wel hoog had moeten zijn er is bij mij totaaal geen teken van ongi.. maar mijn test kan je beschouwen als negatief want hij is echt heeel erg licht kan hem ook niet op de foto krijgen dan zie je niks... maar het kan heel goed hoor negaief testen heel veel mensen testen pas na 2 weken positief of een week later.. hier op deze site staat ook bij week tot week,, en dan bij week 4 aan het einde van week vier kan je testen ... nou dat is voor mij over ongeveer 2 a 3 dagen ik test zondag ochtend weer...

18. Marieke1983

een tweeling? jee, dat zou wel heftig zijn, niet? bij mij in de familie komen mega veel 2 eiige tweelingen voor, bij jou ook, dat je denk dat je er misschien een krijgt?
    ik hoop echt dat je gelijk hebt, en dat zo laat positief testen nog kan!

19. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    nee er komen totaal geen tweelingen voor in mijn familie of die van mijn vriend ,, heel raar ja maar daar denk ik ook niet over na hoor.. wat me net wel is opgevallen is dat ik een heele heele lichte donker pigment lijn van mijn schaambot tot mijn navel heb ........ heel licht najaa raar ik snap ook echt niks van mijn test..:( ik test zondag of zelf woensdag pas weer.. ik wil wel morgen testen maar ja is wel zonde niet?

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hier werden de testjes elke dag duidelijker madelief.. is helaas vandaag fout gegaan.

Ik begon ook met test die ik gesloopt hebt om hem dan tegen het licht te kunnen houden en dan met de juiste inval, zag je streepje :)

dus morgenvroeg gewoon met geconcentreerde urine doen en dan is die vast duidelijker.

Deel Deze Pagina