oke .. je hebt hem zelfs gesloopt..! nee dat heb ik niet gedaan , , heel vervelend dat het fout is gegaan.. knuffel van mij..
limmeke bij mij is het ook fout gegaan in nov. toen was ik 2.5 maand .. maar hoever was jij ? als ik vragen mag ?
denk dat het voor mij einde verhaal is, ik verlies wat bloederig slijm.. misschien komt het omdat mijn vriend en ik gisteravond seks hebben gehad, maar ik vrees het ergste
was nog niet zo ver, 5.4 weken.. en gisteren miskraam. ben begonnen met testen dag van mijn NOD en toen elke dag zon matcare testje. 5 juli nog keer getest met de kids erbij en test was superduidelijk. Helaas 8ste door voorgevoel nog keer getest en ineens vrijwel geen lijntje meer. en gisteren ging het dus fout.
Breken. Je breekt hem bij het dopje en dan kun je het teststripje er zo uittrekken.. Het is wel even wat gefriemel, maar zo doe ik 't meestal..
Hoi Meiden, Ik hield het niet meer en toch een test gedaan. Ik geloof hetzelf niet, maar willen jullie mee kijken in mijn album?
ja mijn voorkeur is toch echt de cb digitalen die aangeeft zwnager of niet zwanger. ik hou niet van streepjes testen heb die zovaaaaak gedaan en vaak gaf die vals positief. najah de cb is dan iets duurder maar veel duidelijker vind ik dan
ik ga zondag testen.. denk ik haha ben nog steeds niet ongisteld en al helemaal geen krampj of oni gevoel te bekennen ben alleen wat lui ,, moe,, maar niet overdreven ofzo ! en wat meer trek dan normaal .. dus geen vreetbuien ik vind het wel spannend ,, allemaal
we snappen je hoor madelief matcare kan je ook gewoon het dopje ervan afhalen en dan kan je de 2 helften zo van elkaar halen. dan kan je daarna teststreepje weer terugstoppen en kan je hele test bewaren als je wilt
Hebben jullie ervaring met de testen van DA? Ik heb gisteren getest en kreeg een heel vaag lijntje. Héél vaag.. Dit was mijn eerste DA-test en weet dus niet of die gauw een indrooglijntje geven. Ow ja, mijn banner klopt niet helemaal. Weet niet precies wat mijn nod is, ben voor de zekerheid maar even van de langste cyclus uitgegaan, maar kan dus ook veel eerder zijn..