hey hey heb net 3zwangerschaps testen gedaan 1clear blue digitaal: 'zwanger' 1kruitvat test: zwanger en 1clear blue met indicator: 1-2weken dus zou 3-4weken zwanger zijn maar nou gaf test bij de huisarts wéér negatief aan en 3-4weken is veel te vroeg voor een echo toch??? kijk foto's in me album
Hallo De kruidvat test is wel heel lichtjes (ik had hem iets lichter maar dan moet ik nog 7 dagen) Maar Clearbleu geeft toch duidelijk zwanger aan dus ik zou zeggen je bent zwanger alleen wel vaag dat die van de huisarts nega zegt Overigens heb je eerder getest dan je Nod? Zo ja hoeveel eerder? Liefs Vonnie
heey vonnie mijn eerstkomende nod is 22-9 dus heb nu een week tevroeg getest zeg maar en ja die kruidvat test is heel licht msschien dat die bij de huisarts negatief aan gaf omdat ik en van te voor al die test had gedaan thuis en dus nie hoefde te plassen of dat er bij hun test te weinig nog in me lichaam zit
Hoe kan de CB digi dan al posi testen Meestal kan dat pas 4 dagen van tevoren en niet 7 dagen? Maar wauw!! Lijkt me dat je zwanger bent hoor !
met de clear blue kan je ruim van te voor testen had ik bij me eerste zwangerschap ook gedaan en ja lijkt er sterk op dat ik zwanger ben ik hoop het sow
Ja dat is idd vroeg zeg dat je dan al positief test!! Mijn Nod is 20 september. ow gerekend heb je zelf 8dagen eerder getest hoe is het mogelijk joh... Maar lijkt me dat je zwanger bent. Waarschijnlijk heb je nog geen hcg in je lichaam genoeg voor de test bij huisarts want die kan meestal vanaf je nod!! Heb je overigens met ochtenurine gedaan?
nee met middag urine maar heb nog niks gedronken en met clear blue maakt het nie uit wat voor urine dacht ik
Jij maakt dan uber snel HCG aan zeg Nou het spijt me maar er staat echt dat je 4 dagen van tevoren kan testen ermee Maar ik feliciteer je alvast, want hij geeft echt niet zomaar zwanger aan hoor .
Ik zit eigenlijk te denken he!! Jij zegt dat je 22-9 je Nod heb dat is ruim 8 dagen nog maar Clearbleu geef aan 1 a 2 weken zwangerschap. Maar als je dan rekent zou je voor je ei al zwanger moeten zijn??? Of je hebt verkeert gerekent want je eisprong is 14 dagen voor je nod dus zou je 6dagen geleden je eisprong gehad moeten hebben en zou die gister of vandaag ingenestelt zijn?? Als ik het dan bekijkt zou het niet kloppen of de test niet of je zou eerst je Nod hebben. Ik weet wel dat veel vrouwen het hormoon HCG in het lichaam hebben de 1 iets meer dan de ander misschien dat ie dat meet maar als ik jou was zou ik tegen je Nod aan nog een keer testen
kan zijn dat ik verkeerd gerekend heb hoor en 1-2 weken geleden heeft de bevruchting plaats gevonden geeft clear blue aan en lijkt me sterk dat clear blue en kruidvat testen nie kloppen
Wanneer was je laatste menstruatie dan? Hoelang is je cyclus en ben je het regelmatig? Wanneer heb je, je ei gehad?
Ik persoonlijk denk dat je nu rond je Nod zit gerekent van de clearbleu af want 1-2weken van bevruchting is laat zeggen nu 1 week ndan zou je ongeveer zeker 12 dagen geleden je ei hebben gehad en zou je over 2 dagen je nod moeten hebben in dit geval. En dan kan het zeker wel kloppen want de clearbleu kan idd wat Kimzaa ook zeg pas vanaf 4 dagen voor Nod
Jeetje wat moeilijk om hier antwoord op te geven het lijkt me harstikke positief, en mischien maakt joun lichaam heel snel hcg aan. Ik zal je mijn verhaal eens vertellen. @ 10 dagen voor mijn nod geteste met predictor en eigenmerk schlecker ik was hartsikke zwanger... nu deze week weer test gedaan en super negatief, het zou kunnen zijn dat er een bevruchting heeft plaats gevonden want je kunt dan ook posi testen. het vruchtje zou zich niet in kunnen nestelen en dus wordt je gewoon ongesteld, het kan dus in joun geval ook zo zijn wel bevruchting maar geen zwangerschap. Mischien kan je de ha eens vragen te testen met je ochtendurine als daar ook nega uitkomt dan zal het mischien wel niet zo zijn en met wel merk test de ha? Ik hoop dat je mega zwanger bent, Ik test en geen geval zo vroeg weer! Liefs Wilma
dat zijn goeie berichten..... word het streepje ook donkerder op de kv testen??? Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Ik feliciteer je! Ik heb toen maar 1 keer cb getest en die gaf toen ook 1-2 aan en ik had niet eens verder getest en zoals je ziet ben ik gewoon zwanger!