wie pas positief getest na nod?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by trotse moeder, Sep 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren getest op me nod maar negatief:( Wel 3 dagen geleden een posi ovutest. Wie teste pas na nod positief want heb nog geen duivels heb nog een beetje hoop zolang ze er nog niet zijn
    liefs trotse moeder

2. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    goh jeetje spannend zeg!
    ben je regelmatig ongi of dat niet... zie dat je in ronde 18 zit dus denk dat je dat ondertussen wel kan inschatten....

3. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    yep regelmatig ja had wel een positieve ovutest 3 dagen geleden maar toen was de zwangerschapstest ook negatief. En mijn ei heb ik echt gehad op 3 of 4 sept want toen was de ovu ook positief. bij me dochter teste ik op nod positief dus pffffffffff w88 is moeilijk

4. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmmm das wel gek inderdaad dan... misschien via HA een bloedtest laten afnemen of nog een paar dagen wachten en dan zelf opnieuw testen....
    wellicht maak je wat langzamer hcg aan en duurt het langer voordat je pos. test maar je wel degelijk zwanger bent :D

5. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff hoop het zo na 18 rondes wanneer teste jij posi?

6. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    5 a 6 dgn voor NOD :D maar ja dat is voor iedereen weer anders en niet echt een graadmeter hoor!

of misschien met een ander merk een testje ertegen aan gooien!

7. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach jah we zullen het zien, als het deze maand niet lukt mogen we de mmm in

8. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik zla voor je duimen dat het toch raak is meis!
    sterkte!

9. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Heb je een vroege LF? want dan zou het nog wel kunnen dat het nu nog nega is ik reken meestal 14 dagen erbij vanaf mijn ei.

En als we dan uitgaan van 4sept heb je waarschijnlijk meeste kans op de 18 posi te testen. ik heb de 4/5 de me ei gehad en ik test nu ook nog negatief dus je zit rond de tijd van mij ongeveer!!

Liefs Vonnie

10. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb een cyclus van 30 dgn en had een posi ovu op 3 en 4 sept zie jullie ook in ronde 18 mss raak voor ons beide nu zou wel leuk zijn

11. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan is me lf toch vrij laat niet?

12. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Yep ook alweer ronde 18!! Ik hoop het voor beide. Mijn nod is over 5 dagen. Ik denk dat je te vroeg getest hebt en dus nog ffies moet wachten.

En ja ik hoop zo dat we beide deze reis geluk hebben, ik heb zoveel tekenen van een zwangerschap maar vraag me af en toe echt af of ik het me eigen niet inbeeld hoor....pfff

13. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Nee dan juist vroeg van 4 sept tot 15 sept (dag van vandaag) zou dat 11 dagen zijn volgens zeggen zou je pas positief kunnen testen bij 12 tot zelfs 16 dagen.

14. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhh okeej nou we kunnen niet meer doen dan afw88 pfffffffffff altijd dat gew8 hopen op geluk deze maand
    liefs

15. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Tja dat wachten komt mij ondertussen ook de strot uit maar ja this niet anders. Maar wacht nog ffies misschien over een dag of 3 heb je een posi test in handen...

Overigens ga er in ieder geval van uit dat je 14 dagen na je eisprong posi kan testen.

Liefs Vonnie

16. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    okeej bedankt voor je reacties
    liefs en veel succes trotse moeder

Share This Page