Hoi, Zit op cyclusdag 39. Had gisteren wat rose slijm en vandaag een klein beetje bruin. Kan dit als je zwanger bent? En kun je misselijk zijn na het eten? Heb nog geen test gedaan omdat ik bang was voor weer een teleurstelling. En gisteren dacht ik weer ongesteld te worden. maar vandaag nog niks. groetjes Rhodé
Ja ik denk dat ik ook een test zou doen dan heb je meer duidelijkheid. Het kan een eventuele aankomende ongi zijn maar ja het kan natuurlijk ook.....
k ga vanmiddag nog een test halen! Kan het wel zijn dat je een keer lichtrose bloed verliest? K begin echt hoop te krijgen!
Hoi! Spannend hoor!Zag in je onderschrift dat je iets voor je schildklier gebruikt?.. Ik ook nl...heb een traagwerkende schildklier..gelukkig nu goed/stabiel ingesteld! Liefs Es
Ja bij mij werkte ie ook te traag. Ben heel benieuwd. laat t vanmiddag nog weten. heb het er koud van. Ik hou er wel goed rekening mee dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben hoor. groetjes!
Hi! Mocht je zwanger zijn is het wel verstandig om even bloed te laten prikken en event op te hogen..kindje vraagt nl ook extra schildklierhormoon van je! (even overleggen met arts..) Duim voor je! Liefs Es
Hoi, lees al een tijdje met jullie mee. Klinkt als mijn cyclus Rhode! Ik zit nu op dag 37 en heb als het goed is morgen m'n NOD (weet ik nav tempen en ovu-testen). Heb nu ook sinds eergisteren wat roze afscheiding en ook lekker misselijk... Ben benieuwd, hoop op een postieve test voor ons allebei! groetjes, Pooh
Oeps, verkeerd gekeken. NOD is pas donderdag, nog een dag langer wachten........ (zit nu dus op cd 36)
heeft internist ook tegen me gezegt. Zodra ik zwanger ben terug komen. Race nu nog even naar winkel voor test. Moest onverwachts werken.
ik zit hier ook vol spannig te wachten hoor! Ik duim voor je meid! Of ben je al kleertjes en positie kleding aan het shoppen? hihi Dikke kus Swiggy
Helaas..niet zwanger... Bedankt voor t meeleven. Kon gisteren geen gebruik maken van internet. groetjes Rhodé
Denk dat ik vandaag of morgen ongi word. Had vandaag al ietsiepietsie bloed. Op naar de volgende ronde. Alleen balen dat ik nu niet weet wanneer ik mn eisprong heb..