Hoihoi, Ik wil graag een geboorte kaartje waar goed naar voren komt dat onze twee dames een broertje krijgen. Dus het liefst twee meisjes op het kaartje die dat aankondigen. Nu kan ik van alles vinden voor een 3de kindje en er zitten zeker leuke bij maar die kloppen dan niet...het is of jongen/meisje jongen of jongen jongen meisje. Wie kan mij helpen?
Vaak zie je wel opties om te veranderen. Tenminste toen ik zocht naar een dergelijk kaartje stonden er vaak opties bij om te variƫren in samenstelling zeg maar. Anders de drukker van het betreffende kaartje benaderen?
Ik vond zelf deze leuk alleen dan olifantje blauw dan roze en dan nog een keer roze Geboortekaartje voor 3e kindje - broertje
Wat vind je van zoiets dan ? Geboortekaartje grote zus zusje en baby in blauw En deze vind ik ook schattig Geboortekaartje twee zusjes en baby jongen
Thnx hippo89 maar dat is totaal mijn smaak niet haha. Ik hou echt een beetje van dat zwart witte romantisch/klassieke.
die is van family cards baby world, toevallig ook gezien. Er staat bij dat er ook een zusjes variant is
Lastig. Als ik google op "twee zusjes babybroertje geboortekaartje"krijg ik alleen dingen die waarschijnlijk niet in jouw stijl vallen. Voor die "lieflijke"tekeningen ( begrijp welke stijl je bedoelt) zou ik naar een goede tekenaar/getalenteerde vriend/vriendin gaan en vragen of ze een illustratie wil maken. Daarmee kun je naar de drukker gaan en deze op (geschept) papier laten drukken. Ik denk dat je dan heel dicht in de buurt komt van wat je wil.