Ovulatie na miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MissMorrow, 31 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Hallo!
    Op 15 december had ik een miskraam en op 20 december een echo. Volgens de verloskundige was ik helemaal schoon en zag ze de eicel al klaar liggen voor de volgende eisprong. Dus 8 dagen na de miskraam ben ik ovulatietesten gaan gebruiken.
    Zoals jullie zien: elke dag een licht streepje.
    Afgelopen zaterdag was de 14de dag na de miskraam, maar nog steeds een licht streepje dus ik dacht dat ik niet ovuleerde. Maar in de loop van de dag had ik pijn in mijn linkereierstok en verloor ik dikke slijmproppen (sorry!). Vandaag een spierwitte test, lichte streepje is verdwenen.
    Wat denken jullie? Is mijn eisprong toch geweest? Iemand van jullie die na lichte streepjes ook geen dikke streep kreeg en toch een eisprong had gehad?

Bijgevoegde bestanden:

2. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Ik heb de vorige ronde sensitest gebruikt en ook bij mij werden de streepjes niet even donker als de controle streep, wel donkerder dan wat jij laat zien. Ik wist door temperaturen dat ik mijn ovulatie wel heb gehad dus die testen werkte niet voor mij. Ze lieten bij mij eerst dagen lang volledig blanco zien en toen twee dagen wat donkerder maar niet donker genoeg voor een positieve test. Deze ronde heb ik de testen van zwanger en kids gebruikt en daar had ik een goede knaller mee!

MissMorrow vindt dit leuk.
  3. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Ja, ik heb het idee dat ik mijn eisprong toch heb gehad al. Beetje jammer want juist op de dag van de eisprong niet geklust Haha.

4. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Ja balen is dat he! Vond ik de vorige ronde ook. Voelt toch als een gemiste kans haha

MissMorrow vindt dit leuk.
  5. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Een of twee dagen voor en een dag na de eisprong kan ook nog tot een zwangerschap leiden he! Ik was vooral na mn miskramen steeds erg vruchtbaar. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

6. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Ja...wellicht dat vrijdag nog iets heeft opgebracht. Maar zaterdag en zondag waren we te moe vanwege de jetlag. We zullen zien...

Deel Deze Pagina