ben ik nou bang ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Memories, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memories

Memories Niet meer actief

#1 Memories, 29 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2013
    toen onze dochter 8 maanden was wilde ik al heeeeeeeel graag voor een tweede gaan :D maar mijn man liever niet.
    toen onze dochter 10 maanden was kwam hij ineens met het idee: zullen wij ook voor een tweede gaan?

naja toen krabbelde ik helemaal terug en wilde ik pas volgend jaar maart beginnen ..

ik heb lang nagedacht en weet waarom ik bang ben ..
    ml en ik willen twee kindjes en dat zou dus betekenen dat dat dan mijn laatste zw zou zijn.. bij dat idee word ik heel erg verdrietig ..
    daarom wil ik het steeds zo uitstellen , het liefst nog 100 jaar :):p

zowiezo wilde ik om een of andere rede wachten op twee goede vrienden van ons die 7 maanden in het zkh zijn bezig geweest en op nog een stel goede vrienden.
    nou kregen we eergister twee telefoontjes en wat blijkt allebei de stellen zijn zwanger ! hoe bijzonder is dat , mijn dag kon niet meer stuk was zo blij voor ze

Vandaag had ik de pil weer besteld, zegt ml : heuh heb je de pil weer besteld ? ik dacht we kunnen net zo goed nu al stoppen toch ? je weet nooit hoelang het duurt.

daar heeft hij zeker een punt want we willen niet een te groot leeftijds verschil 2-3 jaar lijkt ons super. maar toch heb ik gezegd dat ik deze 3 strippen zeker wil afmaken.

herkennen jullie dit voor de mamas die weten dat het de laatste keer zal zijn ? en ook het wachten op andere mensen ? erg eigenlijk he

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Een beetje.... wij zouden over vijf jaar oid weer beginnen. Als ik een vaste baan heb, we een huis met tuin hebben, etc. Maar ik krijg geen werk en we krijgen het appartement nu niet verkocht. Dus zei vriend: waarom niet nu? Ik wil aan de ene kant heel graag, maar het was totaal niet hoe ik mijn laatste zwangerschap voor ogen heb.... we denken er nog ff over. Mochten we er nu voor gaan en ik over een paar jaar wel een baan hebben, kan er misschien nog een nakomertje komen ;)

3. Memories

ik zei ook al tegen ml ..ik wil bij de laatste zw wel alles doen wat bij J. niet kon , en dan bedoel ik bijvoorbeeld de kraamweek die totaal niet liep zoals ik voor ogen had ..

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik begrijp je wel. .. als je er klaar voor bent moet je het doen, dan is goed. Zolang je twijfelt nog even wachten... Om de rede die jij noemt wil ik graag drie kindjes. Ben nog jon, kan me niet voorstellen dat de volgende zwangerschap de laatste zou zijn. .....

5. Memories

Ik zou er ook wel 3 miss zelfs wel 4 willen
    maar dat wil ml echt niet dus blijft het bij 2....

Deel Deze Pagina