Is dit herkenbaar? Baby schopt net zozeer maar misschien de Baarmoeder die ergens tegen aan drukt?soms ook enkele uren nergens last van, zo gek!
Ik ken het! Weet niet wat het maar het is niet fijn! Had het vanmiddag nog in de auto....... Bij mij zit het dan meestal in het midden net onder de borsten bovenaan bij de ribbenboog ongeveer
Heb ik ook gehad met m'n dochter.....bij mij was t haar kontje, als ik voorzichtig duwde dan was t weg
niet in die mate die jij omschrijft maar ik voel weleens wat bovenin of soms als ik wil bukken voel ik daar een steek ofzo. Denk dat de baby dan gewoon ergens tegenaan drukt ofzo....
ik heb echt het idee dat het niet haar kontje of iets dergelijks is maar meer de baarmoeder die ergens tegenaan drukt? of zouden het harde buiken zijn?
Ik had het ook!! Twee weken geleden bij bijna 32 weken. Maar het ging zelf weer over. Heb nog met Vk gesproken maar deed er niet moeilijk om, bloeddruk goed, en verder geen klachten. Weet echt niet wat het was, behalve dat het echt pijn deed!!!
Daar heb ik ook heel veel last van gehad, mijn gyn zei dat het bandenpijn was. Dat kan je bovenin dus ook venijnig voelen.
Ik heb dat ook, maar al zeker zon 2 maanden nu...mijn vk denkt dat er een scheurtje in m'n , hoge, buigspier zit omdat de buik hoog zit en dus erg hard groeid...zit idd net onder m'n borst, alsof soms messteekjes zijn Pff..succes
Ik heb er sinds een week ook lasg van maar alleen snachts als ik een.tijdje op dezelfde positie heb gelegen. Nog.iemand er snachts last van ?