Hallo Mama's en bijna mama's, Ik heb hard jullie hulp nodig! Ik ben op zoek naar zwangerschaps/kwaamwoorden, zoals Navelstrengbandje of Luieremmer. Het is voor een spel wat wel bekend is bij Ik Hou Van Holland, In 1 minuut moeten zoveel mogelijk woorden omschreven en geraden worden zonder (een deel van) het woord te zeggen. Nu kom ik niet verder dan de eerste twee, kunnen jullie helpen? Niet te makkelijk hoor! Ik heb er ongeveer 25 nodig. Thanks voor de hulp! xxx Hevn
Buikband Prenatal Kraamverzorgende Verloskundige Gynaecoloog Echo Kraambed Kraamvisite Luiertaart Beschuit met muisjes Kraamverband Hechtingen Indalen Stuitligging Weeën Persen Zwangerschapsverlof Bevallingsverlof Babynaam Prematuur Geboortegewicht Consultatiebureau Zoiets?
Ja helemaal goed :-D Het is voor een babyshower dus de woorden stuitligging, hechtingen en kraamverband gebruik ik niet Moet wel zo positief mogelijk zijn maar Gyneacoloog is echt een goeie bv!
Dacht ik al, maar ik denk, ik schrijf ze toch op. Ik had 'inscheuren' al niet opgeschreven en bedenk me nu ook 'ruggenprik' Oh, en baarmoeder. Foliumzuur? (is eigenlijk alleen begin van de zwangerschap) Geboorte Moeder/Mama Wieg Mobile Poepluiers Oh en hoe heten die padjes ook alweer voor lekkende borsten? Flesjes Speentjes