Ik ben 6 weken zwanger, en heb nu af en toe tijdens het afvegen licht roze/rood slijm. Is dit normaal?
he meid het kan id een innestellingsbloeding zijn. ik wil je niet ongerustmaken maar bij mij liep het vorige keer uit op een miskraam. het enige wat je kan doen is afwachten zolang je geen erge buikkrampen krijgt en meer bloed verlies is het waars chijnlijk gewoon een innestellingsbloeding. liefs jane
zolang het nog niet helderrood is en veel, dwz maandverband nodig en je hebt geen buikkrampen, hoef je je niet zorgen te maken denk ik. Vaak is helderrood bloed en krampen beginsymptoom voor een miskraam (heb er 3 gehad, dus kan eht weten )
@ Lexie74 : oef bedankt meid je geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop! ik heb sinds vannochtend bloed verlies..maar alleen bij het plassen en afvegen...sorry dat ik het zo omschrijf hoor...mijn maandverbandje blijft leeg gelukkig...en ik heb niet last van buikkrampen zoals de duivels voorbij komen...het is een beetje rood/bruin achtig....overmorgen moet ik naar de gyneacoloog en dan hoor ik meer... groetjes danielle
hoi allemaal ik heb heel veel witte afscheiding, is dat ook wel goed ik hoor hier alleen maar over bruin rode? liefs
Ik had een paar dagen geleden met afvegen een beetje bruinslijmachtige verlies. Ook best onzeker daarna, maar de volgende wc bezoekjes was niks meer te zien.