afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door me24, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me24

me24 Actief lid

9 mei 2007
    121
    0
    0
    Haarlem
    Ik ben 6 weken zwanger, en heb nu af en toe tijdens het afvegen licht roze/rood slijm. Is dit normaal?

2. jane1984

jane1984 Actief lid

27 jul 2006
    115
    0
    0
    he meid

het kan id een innestellingsbloeding zijn.

ik wil je niet ongerustmaken maar bij mij liep het vorige keer uit op een miskraam.

het enige wat je kan doen is afwachten zolang je geen erge buikkrampen krijgt en meer bloed verlies is het waars chijnlijk gewoon een innestellingsbloeding.

liefs jane

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    zolang het nog niet helderrood is en veel, dwz maandverband nodig en je hebt geen buikkrampen, hoef je je niet zorgen te maken denk ik.
    Vaak is helderrood bloed en krampen beginsymptoom voor een miskraam (heb er 3 gehad, dus kan eht weten ;) )

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    @ Lexie74 : oef bedankt meid je geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop!
    ik heb sinds vannochtend bloed verlies..maar alleen bij het plassen en afvegen...sorry dat ik het zo omschrijf hoor...mijn maandverbandje blijft leeg gelukkig...en ik heb niet last van buikkrampen zoals de duivels voorbij komen...het is een beetje rood/bruin achtig....overmorgen moet ik naar de gyneacoloog en dan hoor ik meer...

groetjes danielle

5. paulastobbe

5 jun 2007
    31
    0
    0
    doetinchem
    hoi allemaal

ik heb heel veel witte afscheiding, is dat ook wel goed ik hoor hier alleen maar over bruin rode?

liefs :oops:

6. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Ik had een paar dagen geleden met afvegen een beetje bruinslijmachtige verlies. Ook best onzeker daarna, maar de volgende wc bezoekjes was niks meer te zien.

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meid, ik had het ook met 7 weken, maar alles is helemaal goed, zolang je maar geen buikpijn hebt

Deel Deze Pagina