Ouderwetse kinderwagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphne, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik kon het gewoon niet laten. Mijn moeder had bij een kringloopwinkel een oude kinderwagen gezien. Hij is wat stoffig, maar geen pikkeltje roest. En ook nog eens voor een appel en een ei.

Ik vond ze altijd al leuk, maar normaal zijn ze erg duur. En aangezien je ze niet in de auto mee kunt nemen en dus waarschijnlijk weinig gebruikt, had ik besloten er maar vanaf te zien. Maar gezien dit exemplaar wel een erg zacht prijsje had.

Onderstaande foto is even geleend van een andere website. Die van mij is helemaal zwart. En de bak is hier gespoten en die van mij is helemaal van stof.

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    in 1 euh 2 woorden....KEI GAAF!

3. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    O geweldig!!! Wij willen ook graag een ouderwetse kinderwagen nemen voor onze toekomstige kinderen! :) Zo leuk!

Liefs
    Sinnamon

4. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wauw!!!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik dacht gisteren, hee, hij beweegt. Was een van mijn katten erin geklommen. Dat is wel een heeeele harige baby, hihi. Maar goed, dat mag natuurlijk niet, dus ik heb er iets in gelegd, dat hij het niet nog een keer kan doen.

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    leuk zeg, vindt het wel wat hebben, een x wat anders dan een quinny ;)

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Erg leuk. Mijn schoonouders hebben er vorig jaar ook 1 gekocht bij de kringloop (hebben (nog) geen kleinkinderen). Die van hun is ook helemaal van stof (donker blauw) en hij ziet er goed uit!! Echt bijzonder. Schoonmams was er helemaal verliefd op en kon hem niet laten staan. Kon ik haar wel gelijk in geven...

Deel Deze Pagina