Dames, Ik heb afgelopen week met 7.1 weken een extra echo gehad ivm licht bloedverlies wat ik toen had. Alles zag er nog goed uit, het hartje klopte goed en ze kon zo geen verklaring vinden voor het bloedverlies.. Nu ben ik inmiddels weer een paar dagen verder en had ik vanochtend weer bloedverlies na het afvegen.. Nu was het helderrood met hele kleine stolsels. Ik de vk gebeld en ze zei dat ik het heel eventjes moest afwachten ook omdat ik woensdag weer een echo heb. Heb geen sex gehad met me vriend afgelopen dagen dus daar ligt het niet aan. Nu maak ik me toch wel ongerust, zijn er misschien dames die dit ook mee hebben gemaakt? Hoor graag jullie eerlijke mening/ ervaringen Liefs
Ik heb tot 18 weken bloedverlies gehad bij mijn eerste. Het hoeft niks te betekenen ik denk zolang je geen krampen hebt het geen kwaad kan maar dat weet ik niet zeker.. Hopelijk is het niks en kun je straks gewoon je kleintje in je armen sluiten
Ik heb het de eerste paar weken ook gehad, elke keer na het afvegen. Ik maakte mij hier ook erg ongerust over. Volgens de verloskundige kwam het door de baarmoedermond die nu extra doorbloed is, door het plassen zet je toch een beetje druk waardoor het dan begon te bloeden. Bij mij was het dus gelukkig niks ergs en is het vanzelf over gegaan. Het hoeft dus niks ergs te betekenen.
Ik heb het inderdaad meestal als ik kracht heb gezet om het zo maar te zeggen, doordat ik af en toe een beetje last heb van obstipatie sinds ik zwanger ben. Het is ook echt alleen elke keer na het afvegen. Alleen schrok ik dus omdat er hele kleine stolseltjes tussen zaten vanochtend Maar zou het echt zo kunnen zijn dat je na bijna elk toiletbezoek wat bloed hebt bij het afvegen.
Bij mijn dochter de eerste 13 wk ook veel bloedverlies gehad. Erg spannend elke keer weer. Hopelijk een mooie echo woensdag en stopt het bloeden en de onzekerheid snel.
Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en ook ik heb sinds gister wat bloedverlies. Voorals na ontlasting (ook wat last van obstipatie) komt er lang daarna nog een beetje bloed. Ik word er erg onzeker van en ben bang dat het verergerd en ik krampen ga krijgen. Ik heb met 7,5 week al een kloppend hartje gezien.
Hier ook iedere keer bloedverlies om gek van te worden. Er werd zelfs gezegd dat ik een miskraam zou hebben omdat baarmoeder vol met bloed zat. Iedere keer verdrietig en ongerust, maar het is uiteindelijk goed gekomen. Ben inmiddels bijna weken, maar ik snap je gevoel helemaal. hopelijk heb je binnenkort duidelijkheid en weet je waar je aan toe bent. want onzekerheid is ook helemaal niks. Hoop dat het goed afloopt voor je en je binnenkort een kleintje vast houd.
Ik heb bij mijn zwangerschap van mijn zoontje tot op het eind bloedverlies gehad. Ik schrok iedere keer weer maar toch was alles goed en heb ik een gezond mannetje rondlopen. Tot 14 weken word (licht) bloedverlies als normaal gezien in de zwangerschap, zolang het maar geen maandverbandje vol is en je geen extreme krampen hebt.
Hier ook tot week 14 gehad. Was bij mij waarschijnlijk een bloedvat wat elke keer knapte onder druk dus niezen en stoelgang etc. ik hoop dat je woensdag een mooie echo hebt!
Hier ook af en toe nog steeds last van.. Ik hoef maar een hoestbui te krijgen of het begint al. Ze hebben op alles onderzocht en er is toch uitgekomen dat mijn baarmoedermond extreem goed doorbloed is. Maar je schrikt elke keer weer... Inmiddels voel ik m'n kindje dus wanneer ik het heb en ik voel het kindje kort daarop weer, weet ik dat het goed zit! Da's wel heel fijn nu. Het is lastig, maar maak je niet te druk.. Misschien dat je het wel kan koppelen aan een handeling die je doet? Zoals bij mij een hoestbui, fietsen of traplopen. Verloskundige heeft mij meerdere malen uitgelegd dat het van de kleinste dingetjes kan gebeuren.
Misschien zijn de stolseltjes wel een beetje slijm, wat dan met bloed erbij heel eng eruit ziet. Ik heb twee drupjes bloed gehad, maar wel veel kleine propjes slijm... Dus ik denk en hoop voor je dat het wel eens een combinatie kan zijn...