Ik doe het op maandag avond samen met een vriendin die wat weken verder is. Vind t heerlyk, ff lekker ontspannen, samen met andere zwangeren kletsen, en toch t gevoel hebben dat je wat voor je lyf doet! Duurt hier 45 min, vind ik eigenlyk tekort haha.
oh jij komt uit almelo wat leuk! zie weinig mensen uit het mooie twenteland namelijk.. en vroeg me af waar je hier dan ergens kan zwangerschapszwemmen.. maar dat zal wel in het sportpark zijn? de gym wil ik me nog voor opgeven..
Hoi ik komuit vriezenveen en zwem in wierden. Ik moet zeggen dat het erg lekker is best intensief af en toe en je zwemt op eigen tempo. Ik had bij de eerste zwangerschap meegedaan aan gym maar vond al die info niets. Bij deze gekozen voor zwemmen en vind het ech een aanrader je blijft zo ook nog een beetje in conditie.
Heb net ff naar het zwembad gebeld voor meer info, het is hier 1x in de week en duurt 45 min, vind ik best kort eigenlijk! Het is met vrije inloop dus hoef me er niet voor op te geven ofzo, denk dat ik het maar een keer ga proberen als ik durf, vind het toch best eng zo in m'n eentje
wie weet melden zich nog meer nieuwe mensen aan... heb ik net zo hoor.. eerst maar zien wanneer ik zin en tijd heb..
Haha, echt? Het klinkt zo kort vind ik, alsof je als je er net lekker in ligt je er alweer uit moet haha. Zal wel aan mij liggen. Denk dat ik al mijn moed ga verzamelen en er maar eens aan ga beginnen!
Ik moest ook even moed verzamelen voor de eerste keer, maar voordeel is dat alle meiden alleen komen en het is een komen en gaan van meiden omdat je niet allemaal even lang zwanger bent. Gewoon gaan, het is heerlijk
ik kom uit enschede. ik heb ook al even gespiekt waar ze zw. zwemmen geven...vind het ook wel een beetje eng in m'n eentje maar het is voor mij nu nog te vroeg om daarmee te beginnen.
Ik had ook al helemaal in mijn hoofd dat ik zou gaan zwemmen. Blijkt het hier op donderdag avond te zijn,en dan moet ik werken.Dat is nou weer behoorlijk balen.
Ik ga ook zwangerschapszwemmen. Hier duurt het ook 45 min. Eerst wordt er 30 min. best intensief gezwommen, dus echt tijd om te kletsen is er dan niet Vervolgens gaan we de laatste 15 min. naar het kinderbadje waar we heerlijk ontspannen in het warme water Hier kan ook lekker gekletst worden. Ook kan je daarna nog effe blijven om te kletsen als je daar zin in hebt. Wist eerst ook niet of ik het leuk zou vinden, maar is echt heerlijk en je hebt echt het gevoel dat je iets gedaan hebt voor de beweging.
Ik ben gisteravond voor het eerst geweest, vond het eng om in m'n eentje te gaan en wist niet wat ik kon verwachten, maar het was super leuk! De oefeningen waren soms best inspannend, heb nu wat spierpijn in mijn armen en benen haha, maar vond het heerlijk om weer wat meer aan lichaamsbeweging te doen! We waren maar met z'n drietjes dus lekker rustig en genoeg ruimte haha, het is zeker voor herhaling vatbaar en ga vanaf nu iedere week.