We gaan in september in turkije dan zal ik 7mnd zwanger zijn. Ik heb zelf bikini maar nu twijfel ik of ik zo n badpak koop van HM voor zwangere. Hoe kies ik dan nu maat als ik nu buik heb is nog niey zo groot maar bij 7mnd wel erg groot. Of kies ik gewoon maat wat ik draag 36/s en het zal zoizo passen?? Wil nu kopen want in septber zal het niet meer te koop zijn misschien
Waarschijnlijk gewoon je eigen maat. Ik ben nu hoogzwanger, mijn badpak is een m, draag zonder zwangerschap ook maat m.
Ik dacht zelf dat het in september niet meer te koop zal zijn bij HM dan en wat goedkopere merken. Online denk ik is volop te vindeb maar als ik wil passen moet het hm zijn of in die richting
Ik zou voor een badpak 1 maatje groter nemen. Dat moet toch niet al te fel spannen, dus als het ietsjes losser zit dan is het ook niet erg. Meestal groeien zwangerschapsbadpakken wel mee. Oh en ik had op het einde van mijn vorige zwangerschap wel 1 a 2 maten meer dan in het begin van de zwangerschap...
Ik zou voor je normale kledingmaat kiezen. Ik had met m'n 30 weken-buik een badpak aan welke 1 maatje groter was dan mijn normale maat (dat was de laatste in het rek en ik had echt een badpak nodig) deze flubberde in het zwembad om mij heen. Ik had echt een toeter met 30 weken. Misschien scheelt het dat ik echt alleen van voren droeg en je van de achterkant niet eens zag dat ik zwanger was.