Nouja, nog niet zwanger.... maar al wel bedacht hoe we de aankondiging gaan doen. Partner laat ik het weten, door hem naar de slaapkamer te lokken. Daar een rompertje neer te leggen (heb ik al in huis) met de tekst "Can't wait to meet you" & de zwangerschapstest erbij. Voor bij familie doen we dochter een shirt aan waarbij er een kruis door only child staat en daar onder big sister. Voor op facebook/insta ga ik op haar krijtbord een to do list zetten die afgevinkt is met learn to crawl, learn to walk, learn to talk, etc. en natuurlijk de welkbekende 'become a big sister'. En misschien, om het een beetje te verduidelijken, wel gewoon het shirt erbij aan.
Ik heb het bij Wish besteld. Volgens de planning komt hij over 2 weken binnen. Dan heeft het denk ik iets van 5/6 weken geduurd.
Wij konden het rond de kerst bekend maken en hadden een foto van onze zoon met kerstmuts en een verlanglijstje gemaakt. Op dat verlanglijstje stonden gewone dingen met een kruisje ervoor en we hadden een vinkje gezet voor broertje of zusje. Voor de opa's en oma's een zelfde alleen dan een Sinterklaas versie. Dat was zo leuk want mijn schoonvader keek echt naar onze zoon op de foto en had verder niets door. Tot schoonmoeder begon voor te lezen. Bij de eerste hadden we kraskaarten voor de opa's en oma's gemaakt met jullie worden opa & oma. De rest van de wereld gewoon zo verteld.