Dag dames, Volgende week hebben we afgesproken met een grote groep vrienden om te gaan eten. Nu weten ze nog niet dat we zwanger zijn. Nu zoek ik een leuk idee om het meteen aan iedereen duidelijk te maken. Een foto van de echo, dan is het maar 1 iemand die het eerst ziet... Mijn buikje is nog niet veel veranderd, dus daar kan ik ook nog niet mee pronken... Iemand die me kan helpen met een origineel ideetje? Dank u wel!
Wij hadden destijds iets lekker bij de koffie gedaan (plakje cake met roze & blauwe muisjes). Kwartje viel direct!
Hele goedkope speentjes halen en die aan het personeel geven van het restaurant doen en hun die speentjes bij de nagerechten neer laten leggen
Zou je die dan niet bij de voorgerechten laten leggen? Toen wij het onze vrienden gingen vertellen, was ik op van de enthousiasme. Ik weet zeker dat ze het anders voor het toetje zelf al hadden geraden. Of je moet de rust zelve zijn. Dan kan het wel
Mijn papa maakt een filmpje voor op facebook te zetten binnen een paar dagen. Beetje ons verhaal in beelden en dan op het einde dat we terug een kindje verwachten. Van die speentjes heel goed idee vind ik maar ik zou het idd bij het voorgerecht al laten afgeven!
Ja bij het voor gerecht zou ook kunnen, ging meer om het idee dat de bediening de speentjes serveren bij een gerecht
Potjes urine uitdelen met een test erbij (goedkope van de action ofzo) en dan iedereen tegelijk laten dippen haha. Alleen beetje goor idee haha. Vooral in een restaurant en waarschijnlijk als je hun de test geeft weten ze al genoeg haha.
Whahah gatver Charise leuk idee maar zou mezelf nou niet echt zoveel potjes volpiesen en je pies aan je vriendengroep geven whaha! Ik kan je een ding wel vertellen, doe het in het begin of voor het eten op welke manier dan ook anders heb jij het hart zo in je strot zitten dat je geen hap door je keel krijgt (of noujah, dat had ik tenminste... toen mn ouders het wisten en mijn stress minder werd had ik ineens megahonger haha, al was ik gelukkig thuis)
Waaaaw, superideeen dank u wel dames! Ik wist dat ik op jullie kon rekenen! En wat ben ik benieuwd naar de reacties... Één goeie vriendin is ook zwanger voor in augustus, we kennen elkaar al sinds het middelbaar, dus heel erg nieuwsgierig.
Of vraag van te voren in het restaurant of de serveerster, zonder wat te zeggen, aan iedereen een glaasje bubbels(champagne) wil uitdelen en als iedereen het glas heel verbaasd heeft gekregen, sta je op en zeg je.. Proost! Op onze baby! Moet je die gezichten dan eens zien!
Je kunt het ook gewoon zeggen. Bij het bestellen van de drank bijvoorbeeld tegen man/vriendlief, pak jij maar een biertje ik mag de komende maanden toch geen alcohol. Misschien dat ze het dan niet allemaal horen, maar met de big smile die je zult hebben zijn er zeker een paar die het meteen doorhebben. Of als iedereen drinken heeft, een toost uitbrengen.
Geen dank en veel plezier!!!!! Bij ons was het een groot succes met heeeeel veel geschokte gezichten haha Vertel je nog even tegen die tijd hoe het afgelopen is?
Hele leuke. Maar dan wel twee glazen appelsap ipv champgne. Voor die augustusvriendin en voor jezelf. Als ze je glas zien dan hoef je al niks meer te zeggen.