Hey allemaal, Heeft iemand van jullie ervaring met acne tijdens de zwangerschap? Ik zit sinds 2 weken helemaal onder en dan vooral in mijn hals.. Iemand tips? Tnx
Hier ook enorm Ik heb water gekooktober met zeezout en dat in n fles gedaan en dan reinig ik daarmee 2 x daags mn gezicht.. Sinds een paar dagen smeer ik dan daarna een crème van vychi op mn gezicht en nu is r een stuk rustiger
Biodermal heeft fijn spul voor acne. Zelf nu tijdens zwangerschap met gebruik van dat spul voor het eerst sinds mijn pubertijd vrij van acne. Zal ook met leeftijd en hormonen te maken hebben, maar sinds ik dat spul van Biodermal heb gebruikt is het heel veel verbeterd. Ze hebben een reiningsgel en crème. De crème kan je puur op de acne smeren, maar ook op je gehele gezicht/hals.
Thanks voor de tips! Zit in Curacao dus zon producten zijn echt schaars hier, welke van vichy en biodermal bedoelen jullie? Dan zal ik eens op zoektocht gaan..
Bij mij helpt het om echt consequent 's ochtends en savonds mijn gezicht te reinigen. Ik gebruik het clinique 3 stappen programma, met als reiniger de Blemisch solution. Om de 2 dagen doe ik ook een scrub. Ik gebruikte dit een week, en mijn acne was al bijna terug weg!
Hier ook vooral in de hals door acne/ uitslag Goed je gezicht en hals reinigen gebruik ook de lotion van clinique is echt een van de betere, maar zou wel degene nemen de past bij hoe je huid normaal is. In blemisch solution zit ook alcohol wat weer uitdroogt. Zou dus kunnen kijken voor een goeie reining voor je nek en ook alleen zonneproducten gebruiken speciaal voor je gezicht en decolleté , deze ook zonder olie. Verder komt het vooral van binnen uit zijn je hormonen dus helemaal weg zal het denk ik niet gaan.