Weet iemand of er een mogelijkheid is om vooraf ergens etiketten te laten bedrukken met adressen? Dus ipv vooraf enveloppen bestellen & schrijven, etiketten bestellen. Waar wij ons geboorte kaartje gaan bestellen geeft niet de mogelijkheid tot direct verzenden vanaf de "drukkerij". Wacht de reacties af...!
Wij konden inderdaad ook de adresetiketten niet apart/vooraf bestellen en via Google ben ik bij http://liefleukeneigen.nl/mooi-verzenden/adresetiketten terechtgekomen. De etiketten heb ik inmiddels al in huis. Snelle levering en goede prijs, vond ik. Succes!
Je kan die etiketten gewoon bij de bruna kopen. Je kan dan een programmatje downloaden voor in word (zit bij de etiketten). Zelf even de adressen intypen en uitprinten maar. Zo gepiept en je bent voor een paar euro klaar
Ik heb bij de Action stickers gehaald en in Word de adressen getypt. Ik heb wat geschoven met de marges en kolommen gemaakt. Werkte perfect
Ik heb de adressen in een excel bestand gezet en zo zelf op etiketten geprint. Werkt perfect, kost weinig
Ik zie mezelf alweer priegelen met kaders, marges, pfff.... Ik denk dat ik toch voor de duurdere oplossing ga 😳
Ik heb etiketten gekocht bij de Primera. Op de verpakking staat een website waar je naar toe kunt gaan. Typ het nummer in dat op je pakketje staat en je kunt een bestand openen in Word. Typ je adressen in en print ze uit. Heel erg handig! Ik kon niet schrijven door al het vocht dus dit was de perfecte oplossing. Kostte trouwens een paar euro. Geen gepriegel en gedoe!
Nogmaals dank voor de tip, de etiketten zijn inmiddels binnen en wij zijn heeeeel erg blij met het super mooie resultaat. Super nette, strakke en niet al te dure etiketten!!!
Je kan er diverse patroontjes op kiezen, echt heel leuk, kijk maar eens. Het maakt het wel tot echte geboorte etiketten!!
Graag gedaan! Fijn om te horen dat jullie er zo blij mee zijn, dat zijn wij ook! Geeft het kaartje net dat beetje extra's vond ik. En voor die prijs geef ik het graag uit handen. Ook een stukje gemakzucht