Hoi, Ben nu 6 weken zwanger en sinds een week iedere keer te vroeg wakker. Ik ga rond half 11 naar bed en ben dan om 4 uur wakker en lig wat te draaien. Val niet of nauwelijks meer in slaap. Terwijl ik wel moe ben. Dat dag in dag uit en fulltime werken is zeer vermoeiend en breekt me op. Iemand de gouden tip?
Dat had ik ook in het begin van m'n zwangerschappen. Ging uiteindelijk vanzelf weer over. Was super vervelend, want was daardoor wel moe overdag.
Ik heb dat alle zwangerschappen gehad in de eerste weken. Ontzettend vervelend, maar hier inmiddels wel over gelukkig.
Pffff hier ook standaard vroeg wakker. Ga ik om 11 uur naar bed ben ik om 3 uur wakker, ga ik ok 12 uur naar bed om 4 uur en om 1 uur dan ben ik om 5 uur wakker! Wordt er gestoord van! Ik ben nu 22,1 week zwanger en heb dit dus ook met de andere zwangerschappen gehad. Sorry heb geen tip voor je... ik lees in ieder geval mee ☺
Scheelt dat mijn vriend nachtdienst had en er vannacht volleybal op was. Heb nu weekje vakantie, tijd om bij te slapen