Ik ben bijna uitgerekend en zat ineens te denken dat ik maar eens moest gaan kijken of een deze weken de beschuiten en muisjes misschien in de aanbieding zijn. Nu had ik dit dus besproken met een vriendin en zaten wij de super folders te bekijken en hebben wij geconcludeerd dat de muisjes zowel blauw als roze nooit in de aanbieding zijn, en de beschuiten ook niet zo vaak als de cola of andere frisdranken. Wij vragen of nu dus ook af of iemand weet waarom de muisjes nooit in de aanbieding zijn.
Misschien omdat men ze toch wel koopt (die muisjes dan) omdat er geen alternatieven voor zijn? Vallen ze trouwens ook niet onder de korting als alle producten van de Ruijter in de aanbieding zijn?
Ik hield ook al de folders in de gaten maar zie ze nooit voorbij komen! Vraag me trouwens heel erg af ook hoeveel pakken ik nodig heb.. 5? 10? echt geen idee!
De Ruijter broodbeleg aanbieding - Week 45-2012 | Jumbo Hier wel al bijv.: alle soorten m.u.v. bebogeen 20% korting. Maar inderdaad meestal staat er al soorten vlokken/hagelslag en niet de muisjes.
Inderdaad. Beschuit kost amper wat en met zo'n pak muisjes kan je behoorlijk wat beschuitjes beleggen lijkt mij.
Ik had 4 doosjes met muisjes en heb er 1,5 overgehouden. Nu deden wij cake of taart met muisjes en geen beschuit, dus ja op cake/ taart gaan wel iets minder muisjes en ook verschil hoeveel visite je krijg natuurlijk maar denk dat 3 of 4 meer dan genoeg is.
Ze zijn idd nooit in de aanbieding. Ik eet regelmatig beschuit met muisjes, gewoon omdat ik het lekker vindt.
Volgens mij heb je er niet zoveel van nodig, van de muisjes dan Wij hebben laatst ook alvast gekocht, 2 rollen beschuit en 1 doos met muisjes want we krijgen toch nauwelijks bezoek dus redden het daar wel mee en anders is er zo nog wat bijgehaald.
Nu je het zegt, is inderdaad nooit in de aanbieding. Maar zo duur is het toch niet, met ern pak muisjes kan je heel wat beschuitjes smeren.
Volgens mij hadden wij een paar rollen beschuit en twee pakken muizen. Bleef natuurlijk heel veel over. Terecht ook want het is natuurlijk niet te rammen eigenlijk. Hoort erbij maar lekker is het niet. Veel mensen zeggen als je het anbiedy ook niet: jaaa lekker, maar iets als: jaaa, hoort erbij. Helemaal erg als het met halvarine is ipv boter. Kortom: niet teveel inslaan
Ik vind beschuit met muisjes echt heel lekker Eet ik ook regelmatig als er geen geboorte te vieren is.. Yum!
Muisjes zijn inderdaad helemaal niet duur en mijn man heeft 2 pakken muisjes gehaald en 4 rollen beschuit voor het idee denk ik en heb vooral zelf elke ochtend beschuit met muisjes gegeten omdat dit goed zou zijn voor de bv en vind het zelf echt heel erg lekker... Ik had zelf blauwe Soesjes gemaakt voor de kraamvisite van mijn zoontje. Maar kreeg constant het gezeik ooh geen beschuit met muisjes? Dus voor de zeikerds in de familie haal ik dit jaar 2 rollen beschuit en een pakje muisjes een tip: muisjes in een bakje doen en de beschuit met boter erin drukken, zo blijven de muisjes plakken en heb je niet na elke visite het hele huis en de meubels onder de muisjes.
En als je niet weet wat het wordt? haal je dan van tevoren roze en blauwe muisjes of pas na de bevalling?