Beschuit met muisjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roosje03, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje03

Roosje03 Lid

20 jul 2014
    12
    0
    0
    Ik ben bijna uitgerekend en zat ineens te denken dat ik maar eens moest gaan kijken of een deze weken de beschuiten en muisjes misschien in de aanbieding zijn.

Nu had ik dit dus besproken met een vriendin en zaten wij de super folders te bekijken en hebben wij geconcludeerd dat de muisjes zowel blauw als roze nooit in de aanbieding zijn, en de beschuiten ook niet zo vaak als de cola of andere frisdranken.

Wij vragen of nu dus ook af of iemand weet waarom de muisjes nooit in de aanbieding zijn.

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Misschien omdat men ze toch wel koopt (die muisjes dan) omdat er geen alternatieven voor zijn? Vallen ze trouwens ook niet onder de korting als alle producten van de Ruijter in de aanbieding zijn?

3. Roosje03

Roosje03 Lid

20 jul 2014
    12
    0
    0
    Nee hebben we ook al naar gekeken, ook al op google gezocht maar nergens wordt het duidelijk.

4. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ik hield ook al de folders in de gaten maar zie ze nooit voorbij komen! Vraag me trouwens heel erg af ook hoeveel pakken ik nodig heb.. 5? 10? echt geen idee!

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  6. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Zo duur zijn die dingen ook niet

7. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Inderdaad. Beschuit kost amper wat en met zo'n pak muisjes kan je behoorlijk wat beschuitjes beleggen lijkt mij.

8. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    2 dozen en een paar rollen lijkt mij zat voor de eerste weken.

9. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ik had 4 doosjes met muisjes en heb er 1,5 overgehouden. Nu deden wij cake of taart met muisjes en geen beschuit, dus ja op cake/ taart gaan wel iets minder muisjes en ook verschil hoeveel visite je krijg natuurlijk maar denk dat 3 of 4 meer dan genoeg is.

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ja niet te veel kopen hoor. 2 dozen bijkopen kan altijd nog. Ik had bij beide over!!

11. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ze zijn idd nooit in de aanbieding. Ik eet regelmatig beschuit met muisjes, gewoon omdat ik het lekker vindt. :)

12. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Beschuiten waren onlangs bij de C1000 in de aanbieding. Heb ze toen ingeslagen!

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Volgens mij heb je er niet zoveel van nodig, van de muisjes dan :D

Wij hebben laatst ook alvast gekocht, 2 rollen beschuit en 1 doos met muisjes want we krijgen toch nauwelijks bezoek dus redden het daar wel mee en anders is er zo nog wat bijgehaald.

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nu je het zegt, is inderdaad nooit in de aanbieding. Maar zo duur is het toch niet, met ern pak muisjes kan je heel wat beschuitjes smeren.

15. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Volgens mij hadden wij een paar rollen beschuit en twee pakken muizen. Bleef natuurlijk heel veel over. Terecht ook want het is natuurlijk niet te rammen eigenlijk. Hoort erbij maar lekker is het niet. Veel mensen zeggen als je het anbiedy ook niet: jaaa lekker, maar iets als: jaaa, hoort erbij. Helemaal erg als het met halvarine is ipv boter. Kortom: niet teveel inslaan :)

16. Ik vind beschuit met muisjes echt heel lekker :) Eet ik ook regelmatig als er geen geboorte te vieren is.. Yum! :D

17. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Wellicht een leuk alternatied: geboortekoekjes... Moet je maar eens Google :)

18. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Muisjes zijn inderdaad helemaal niet duur en mijn man heeft 2 pakken muisjes gehaald en 4 rollen beschuit voor het idee denk ik en heb vooral zelf elke ochtend beschuit met muisjes gegeten omdat dit goed zou zijn voor de bv en vind het zelf echt heel erg lekker... Ik had zelf blauwe Soesjes gemaakt voor de kraamvisite van mijn zoontje. Maar kreeg constant het gezeik ooh geen beschuit met muisjes? Dus voor de zeikerds in de familie haal ik dit jaar 2 rollen beschuit en een pakje muisjes

een tip: muisjes in een bakje doen en de beschuit met boter erin drukken, zo blijven de muisjes plakken en heb je niet na elke visite het hele huis en de meubels onder de muisjes.

19. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Haha zo beleg ik tegenwoordig ook de boterham/cracker/beschuitje met hagelslag van zoonlief :D

20. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    En als je niet weet wat het wordt? haal je dan van tevoren roze en blauwe muisjes of pas na de bevalling?

Deel Deze Pagina