Hallo, Misschien een vraag die al vaak gesteld is, maar ik wil hem toch nogmaals stellen. Ik voel sinds een tweetal weken de baby in mijn buik bewegen. Nu heb ik hem het hele weekend niet gevoelt, en nu maak ik me heel erg zorgen dat het niet goed zit. Morgen moet ik naar de Vk maar ik maak me zoveel zorgen. 'Heeft iemand dit ook gehad?
Bij twijvel en ongerustheid altijd even bellen misschien kan je even langs om naar het hartje te luisteren. Je beeb kan ook wat anders zijn gaan liggen en daardoor minder voelbaar te zijn....enin combinatie met wat meer slapen vn je baby het ook minder voelen.... maar ik zou even bellen voor je eigen gemoedsrust
Ja, ik heb dat ook gehad met 28 weken. Met 19 weken is het opzich vrij normaal dat je je kindje soms niet voelt.. Hij / zij gaat dan net even anders liggen en dan voel jij het niet meer. Super irritant maar geen zorgen. Maar... als jij je zorgen maakt, bel de vk. Niet wachten tot je afspraak maar vandaag gewoon even bellen! Oja.. ik kwam met 28 weken aan de monitor te liggen. Gelukkig was alles meer dan goed!