Hey hey, bij mij was dat idd ook zo. Mijn oudste zoon was bij de geboorte 2850 gr. Mijn jongste 3240gr. haha echt kleiner had hij niet kunnen worden he?! Liefs
jemig nog zwaarder *slikt even rustig* gelukkig krijg ik nu een meid ze zeggend dat die iets kleiner zijn dat compenseert dan hahahahaha
Hallo! Ons meisje woog bij haar geboorte 4506 gram... Tegen mij zeiden ze ook dat de kans groot was dat een evt 2e kindje nog zwaarder zou worden. Pfffff, misschien wordt dit kindje wel 1 van 10 pond ofzo... Nou, ja...we zullen het zien! Liefs Elly.
Bij mijn eerste zeiden ze bij de echo oh klein gemiddeld kindje, uiteindelijk kwam er eentje uit van 4270 gram en 54 cm. Nu zeggen ze bij de echo weer oh een kleine 7 ponder. Nou dat geloof ik dus al niet. Mijn Vk zei ook 2e zijn meestal groter. En vandaag voelde ze dus weer aan mijn buik en ze zei ook denk dat je de 8 pond zeker wel red.
bij mij was de eerste 3880 gr en ik ben niet zo groot ben ook flink in geknipt. hoop niet dat deze heeeeel erg veel groter word Zezei trouwens dat de eerste een 6pondertje zou worden (niet dus)
Dat hoor je wel vaak idd. Voor mij hoeft het niet zo haha. De eerste was 10 pond en dat was echt wel genoeg.. Maar ja, dat is dus nog even afwachten.
Ik hoop het ook niet . Hier weer tweede zoontje op komst en Olivier was 3550 gram wat voor mijn lichaamsbouw flink groot was.
Mijn eerste was niet heel groot, mn dochter woog 3220 en was zo'n 48 cm. We krijgen nu een jochie en daar heb ik dan wel weer eerder het idee van dat die wat groter en zwaarder zijn ( slik) Gr, Manon
Mijn meisje was 3910. Best flink voor een meid. Dus ben benieuwd naar deze. Mijn vk zei trouwens ook dat ik blij mocht zijn als ze de 6 pond zou halen. Ze zat er toch een stukje naast, hihi.
Mijn dochter was met 40w4d 4400gr en mijn zoontje werd afgelopen maandag met 37 weken al geschat op 3700gr......... Dus bij mij klopt het wel.
Ik ben zwanger van mijn tweede jongetje. Verschillende verloskundigen hebben al geschat dat deze niet groter zal zijn dan de eerste. M'n oudste was net 6 pond, dus dat zou netjes zijn. Hij werd trouwens tijdens de zwangerschap wel veel groter ingeschat, maar dat viel dus erg mee.
Mijn 2e was inderdaad zwaarder maar is 2 weken te laat geboren en de 1e, 5 dagen eerder.. @MamaKitty; nog een paar dagen he. Succes meid..
Bij mij klopte het niet haha. Ik ben bevallen van 2 jongens en de oudste is geboren met 39 weken en woog 3045 gram bij de geboorte. De jongste is geboren met 39 weken en 4 dagen (volgens de vk met 39 weken en 5 dagen maar die houden de 28 weken grens aan en ik niet haha) en die woog 2995 gram. Wel had ik toen veel vruchtwater.
Hier had het kunnen kloppen hahaha. Oudste 8 dagen te laat woog 4850 gram jongste 7 dagen te vroeg woog 4310 gram. Normaal groeien ze zo'n 250/300 gram per week, dan zou hij ongeveer hetzelfde gewicht hebben gehad als hij ook 8 dagen te laat was geweest.
Ja bij mij was de tweede zwaarder. Mijn dochter woog 3760 bij haar geboorte en mijn zoontje 4750. Ik moet zeggen dat de tweede bevalling een "eitje" was voor mij ( al was hij zwaarder). Een uur nadat de VK binnen was beviel ik van mijn zoontje! De VK zei dat het kwam omdat ik vrij snel zwanger raakte na de eerste waardoor alles een beetje "uitgerekt" was?! hahahaha zal wel. Ik ben benieuwd wat de derde gaat doen hhahahaha Liefs Najet
ja idd ik voel wel dat alles slapper is ook last van stres incontinentie als ik moet niezen. en zere bekkenbodemspieren als ik even sta of loop