Manlief is binnenkort jarig en hij leest graag ‘luchtige’ boeken op vakantie. Dus boeken met columns (dijkshoorn, roosmalen), oppervlakkige biografieën (gijp, kieft en alle andere sporters) of boeken over mensen uit tv series (top gear, VI) etc. Hij wil graag weer een nieuw boek, maar we zijn inspiratieloos omdat hij al zoveel heeft gelezen. Voornaamste verzoeken: makkelijk leesbaar, luchtig, geen romans en geen literatuur, want dat laatste leest hij al veel voor z’n werk. Iemand nog een idee toevallig?
Geen boek, maar tijdschrift met allemaal interessante wetenswaardigheden. Wetenschap in beeld. Nu een aanbieding voor een abonnement. https://wib.mijntijdschrift.net/abonnementen/view/vaderdag?gclid=Cj0KCQjwwJuVBhCAARIsAOPwGAQCe4-VROUR3Afe63BHI6WDSJ8PH7teBLYfddUYmDt9wU5qZFcNW1oaAmhIEALw_wcB
Bedankt voor de tip! Ik ga hem ook aan mijn man geven, of nou ja, eigenlijk de kinderen (voor Vaderdag). En terwijl ik dit schrijf, bedenk ik me dat het ook wel wat voor mijn eigen vader is, dus misschien bestel ik nog wel een exemplaar.