Zoals jullie misschien wel in andere post gelezen hebben gaat het met mij niet lekker de laaste weken, zaterdag in het ziekenhuis geweest, bleek blaasonsteking, zondag in het ziekenhuis geslapen nouja eigenlijk niet geslapen want de medicatie werkte niet. Nu heeft mijn vriend net naar het ziekenhuis gebeld omdat het nog steeds niet lekker gaat en nu moet ik dadelijk weer naar het ziekenhuis toe. Maar had nog maandag nog helemaal geen ontsluiting ofzo, dus gaan ze de baby vast niet halen/ inleiden toch?? Pff......ben er echt ff helemaal klaar mee, ben ff lekker potje aan het janken en aan het wachten totdat mijn vriendje thuiskomt van zijn werk
Sterkte! Niet leuk als je je zo voelt in de allerlaatste loodjes!!! Ik hoop dat het snel beter met je gaat en je je kleinen kan vasthouden! Hou je taai!
Blegh, helemaal niet leuk! Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis verder helpen en komt je baby snel uit zichzelf! Dan ben je van het hele gewacht af... Inleiden, geen idee. Als het voor jou echt te zwaar wordt is het vast een optie, maar dat bespreken ze vast met je. Laat je nog weten hoe het gaat?
Ik ben helaas onverrichte zaken weer naar huis gegaan die dag, ze wilden mij niet inleiden omdat mijn baarmoeder er echt nog niet aan toe is, het zou dagen duren en de kans dat het zou eindigen in een keizersnede was erg groot, als ik enige ontsluiting had gehad dan hadden ze het wel gedaan en had ik nu mijn beebje al vast......Wel slaapmedicatie gekregen en die helpt wel een beetje gelukkig...Het is rustig afwachten geblazen! helaas......