koppeling met reclame voor het afvallen d.m.v. HCG?!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Trees, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi,

Het viel me vandaag op dat bovenaan de site met de gesponsorde koppeling reclame werd gemaakt voor het afvallen d.m.v. HCG :confused: . Ik vind dit niet kunnen en al helemaal niet op een zwangerschapsite. Veel vrouwen willen niet meedoen met 'moeders voor moeders', omdat er nog steeds oneigelijk HCG voor het afvallen wordt gebruikt. Op deze manier worden ze ook wel erg bevestigd dat HCG helaas niet altijd voor vruchtbaarheidsbehandelingen wordt gebruikt, terwijl zoveel vrouwen hier afhankelijk van zijn om een kindje te kunnen krijgen. Waarom staat deze reclame hier en kan er niks aan gedaan worden?

Groetjes Trees

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Inderdaad vreemd. Ik ga het even vragen.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Prinses ik ben benieuwd!

Ik zie nu zelfs een tweede reclame over afvallen met behulp van HCG boven in beeld staan! De eerste was van één of andere beautykliniek (exacte naam werd ik niet meer ) en deze is van beterinbalans.eu. Vind het echt heel vreemd :(

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wwooowww inderdaad :confused: ik schrik er ook gewoon van... beetje gek ja

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    We hebben het er al een beetje over gehad, maar waarschijnlijk heeft het met google te maken, en kunnen we er weinig aan doen. We zijn nog in afwachting van het antwoord van de beheerder.

6. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    In google kan je websites blokkeren waar van je niet wil dat deze vertoont worden op je site. Misschien een idee dat als iemand zo`n advertentie ziet dat het adres van deze website naar de beheerder gestuurd kan worden zodat deze deze site kan blokkeren.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Hoi,

Google bepaald n.a.v. de inhoud van je site het onderwerp van de advertenties die getoond worden. Google ziet helaas geen verschil tussen 'goede' en 'slechte' hcg zeg maar. Maar wat Cindy zegt klopt, we kunnen advertenties blokken op basis van de url, dus als je een advertentie tegenkomt die je niet vindt passen op de site kun je dat doorgeven en dan kunnen wij die site blokkeren.

Lotte

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ah duidelijk antwoord! Ik was even bang dat jullie je ziel aan de duivel hadden verkocht. De enige link die ik nog weet is de volgende www.beterinbalans.eu. Als deze in ieder geval al geblockt kan worden?

Deel Deze Pagina