Zoals de titel al zegt! wie heeft een idee hoe het moet en en een lekker recept natuurlijk ! We hebben maandag paasbrunch en mijn stiefmoeder vroeg of ik de gevulde eieren voor mijn rekening wilde nemen! Natuurlijk heb ik ja gezegd ze doet elk jaar alles zelf dus kan best wat doen! Maar ja geen idee hoe en wat! En het belangrijkste wat lekker is Dus wie helpt
eitjes koken natuurlijk..hihi Eigeel mengen met mayo en bieslook/peterselie en zout...en dan terugspuiten...heerlijk !!
mee eens!!! Of een variatie: eigeel mengen met mayo, drupje curry (naar smaak) en een super fijn gesneden uitje. En dan elk eitje garneeren met een drupje curry en een stukje augurk. Is ook errug lekker!
Je kunt het eigeel mengen met naturel Sandwichspread, naar smaak. En dat met de spuitzak in het ei spuiten. Oh dat is zo lekker.... Krijg er spontaan zin in. Jammer dat mijn man geen eieren lust..
Inderdaad: eigeel met mayo, curry, beetje kerriepoeder, knoflookpoedertje en beetje chili-saus, peper/zout en een beetje peterselie. Ook lekker om hiermee de eiersalade te maken
Wij mengen het eigeel altijd met een zakje (of 2, afhankelijk van de hoeveelheid eieren) sladressingmix. Volgens mij van knorr ofzo, van die groene zakjes, en dan de Tuinkruiden smaak. Zijn per 3 zakjes verpakt. Per 6-8 eieren doen we 1 zakje. En dan mayo erdoor, en terug in de eieren. Super makkelijk en super lekker.
Er staan heerlijke dingen tussen dames! iemand een idee hoeveel gevulde eieren je nodig hebt voor 10 man? en als je zwanger bent mag je het dan eigenlijk eten?
Wij houden het altijd simpel, maar toch lekker (vind ik dan): Eieren koken natuurlijk en dan het eigeel met mayo, klein beetje curry, bieslook, zout en peper. En voor de variatie gebruiken we wel eens kerriepoeder.
Ja kun je gewoon eten omdat de eieren gekookt zijn. Hier houden we niet meer als 2 (halve) eieren per p.p aan. Omdat ze erg machtig zijn.
Niet eigeel met mayo doen. Maar de hoeveelheid eigeel met evenveel zachte (room)boter. goed smeuig mixen. Met zout en peper op smaak brengen. Alles wat nog over is, is ook heerlijk op brood, eventueel met een beetje gesnipperde ui.
De gevulde eieren die ik maar zijn met mayo, curry, mosterdsaus en wat grove peper. Ik reken ook meestal 2 halve eieren p.p. soms kook ik er wel een paar extra want soms zijn ze wel heel lekker Als je zwanger bent mag je ze gewoon hebben
Eigeel mengen met: Paprikapoeder je mag best even schudden met die bus Kerriepoeder hier ook niet te zuinig Mespuntje sambal oelek Klein scheutje Ketjap Manis Fijn gesneden uitje ongeveer een halve kleine ui of ietsje minder Fijn gesneden augurkje ietje meer dan het uitje Een heel klein beetje sap van de augurken maar zorgen dat het mengsel niet te nat wordt. Tot slot mayonaise, beginnen met heel weinig en dan kijken naar de smeuigheid van het mengsel.
eitjes koken. Het eigeel mengen met: zout, peper, kerriepoeder, paprikepoeder mayonaise en curry. als laatste nog een fijn uitje erdoor snipperen (niet teveel)
Ik ga het voor 1e paasdag ook maken. Hebben jullie nog ideeen om het leuk op te dienen? Dan kan ik namelijk nog iets in huis halen voor die tijd
Eigeel mengen met: - Mayo - Kerriepoeder - Fijn gesnipperde augurk - Fijn gesnipperde zilveruitjes Mengsel erop spuiten en dat wat paprikapoeder..