ik twijfel om er een aan te schaffen. Zijn er hier meiden die mij kunnen vertellen of het handig is? gebruik je hem vaak en zoja waarvoor?
Uhm wij hebben een koeltas die gebruiken we als we naar het strand gaan en op vakantie verder eigenlijk vrij weinig...
Een koelbox is handig als je een dagje weg gaat en je zelf eten en drinken wilt meenemen, dan blijft het lekker koel. Bijvoorbeeld naar het strand of onderweg tijdens een lange autorit.
ik wil hem gebruiken voor verjaardagen in de zomer, dan blijft het bier koud en hoef je niet steeds naar de koelkast te lopen.
Ja dan is het handig... wij hebben voor die reden een extra koelkastje gekocht voor in de garage daar staan standaar 2 kratten bier koud en de bier drinkers zitten toch vaak daar
Ik heb wel eens op een verjaardag gezien dat ze een grote wasmand/betonbak volstorten met ijs, en dan de flesjes er los in. Zet ze in de schaduw, en ze zijn heeeeel lang koud.
Voor een verjaardag is het idd wel handig! Wij gebruiken hem ook vaak tijdens de heen,- en terugreis op vakantie. Heb je lekker koel drinken en broodjes. En natuurlijk op het strand of tijdens een dagje uit. Dan laten we hem vaak gewoon in de kofferbak van de auto staan, want er mee slepen in een pretpark/dierentuin vindt ik geen optie.
bedankt voor jullie reacties! ik las ook iets over een wasmand met ijs, maar hoe kom je aan zoveel ijs??
Bij een cafetaria om de hoek een emmertje vol laten storten? Zelf bakken water laten bevriezen, en in stukken slaan? Kant en klare ijsklontjes (of van die zakjes om te vullen) En je hoeft ze toch niet helemaal onder t ijs te zetten? Tot 1/3 van het flesje is meer dan genoeg, de kou trekt toch wel door.....
Wij hebben een koelbox op stroom voor op vakantie met de caravan. En die gebruiken we met feestjes inderdaad om het bier koud te houden..
wij gebruiken ook een (elektrich) voor de vakantie tijdens de reis omdat het dan zo heet is heb je geen behoefte aan warm drinken voor drinken van 3 euro verder wordt het soms gebruikt voor werk maar verder ook niet
daarvoor hebben wij er ook 1 maar dan wel elecktrish die gaat rustig met een verlengkabel de tuin in met een feestje en dan hoeven we niet steeds heen en weer te lopen
Wij hebben ook een electrische koelbox. Gebruiken hem alleen met verjaardagen en feestjes. Erg handig al het bier gaat daarin en in onze normale koelkast heb ik alle hapjes staan.