Zijn er meer mensen die dat hebben? Mijn kindje kan me soms echt pijn doen als ie schopt of zijn/haar benen wil strekken. (waar geen ruimte meer voor is) Ik heb aan de bovenkant van mijn baarmoeder ook echt zo'n plekje zitten wat volgens mij van binnen helemaal blauw is.
Hier heb ik ook wel last van. Ik heb het rond mijn navel, en in mijn zij. Soms is het net of de kleine eruit wil aan de zijkant. Ik heb soms ook het gevoel dat ik helemaal beurs ben.....
ik had dit ook en op het eind had ik dan ook echt een zichtbare en zeer pijnlijke blauwe plek tussen me ribben onderaan en verloskundige dacht zelfs aan gekneusde ribben omdat ik ook pijn had bij ademhalen etc
Owjah, af en toe was het niet om uit te houden! Dacht zelfs af en toe, nee nu zit er een blauwe plek aan de buitenkant (maar dat viel toch wel weer mee) Maar zo voelde het wel! Zeker de laatste 2-3weken voor ze geboren werden.
Heel herkenbaar. Die kleine kan me ook flink pijn doen. Ze heeft nogal de neiging om d'r teentjes in mijn zij te drukken... Ik denk dat ze zich uitrekt ofzo dan.. Kan er met momenten wel om lachen, maar ze doet t ook heel vaak als ik echt net wil gaan slapen... Ach, hoort erbij he.. Groetjes Debby
jep! ken het gevoel.. heb het vooral tegen mn ribben aan en onder mn navel.. de gyn vertelde dat het een druktemakertje was, maar dat wisten we dus al! haha succes
Mijn kleintje is nog te klein om me pijn te kunnen doen (ben op het moment al blij als ik 'm uberhaupt voel ), maar ik hoop wel dattie niet op z'n vader gaat lijken ... die heeft zijn moeder dus een paar gekneusde ribben bezorgd tijdens de zwangerschap!
Weet je wat ik heb, heel apart... Als ik op een bepaalde plek druk op mijn buik dan doet dat zeer!? Lijkt indd als of het een beurse plek is.. Heel raar
Bij mij word mijn blaas gebruikt als drumstel. Als ze wakker is schopt of stompt ze me gegarandeerd in de blaas. Zal blij zijn als ze er niet meer bij kan.
Nou en of het herkenbaar is En nu Ollie eruit is en ik hem soms zo zie trappelen en zich uitstrekken op het aankleedkussen, weet ik waar dat gekneusde gevoel in mijn ribbenkast vandaan kwam Geloof me... je gaat het zelfs nog missen
Ik zit soms ook te kronkelen in de stoel als de voetjes weer eens in de zij zitten te drukken. Of als ik 's nachts naar mijn andere zij rol in bed, dan heb ik vaak een stekende pijn rechts in mijn onderrug, alsof ik over het hoofdje heendraai of zo. Ik ben het dan ook wel zat nu, laat komen laat komen!
Ik moet zeggen dat je blaas als hoofdkussen ook niet altijd even prettig voelt . Boven lekker afzetten en dan lekker hard op mijn blaas duwen met zijn/haar hoofd.
hier ook eentje die mijn blaas als kussen gebruikt dan loop ik ergens te winkelen dan zet hij zich af met zijn kontje tegen mijn ribben en dan lekker op mijn blaas drukken en vooral zijn voetje die steeds bij mijn zij eruit komt soms denk ik wel eens hij wil zo uit mijn zij komen en dan ben ik nog maar 34 weken dus het zal nog wel erger worden denk ik
Hier ook hoor, als ze tegen de bovenkant van mijn baarmoeder of tegen mijn ribben schopt doet dat echt venijnig pijn!