Hoi allemaal, Zijn er nog meer dames die nu bezig zijn met OI met gonal-f? Ik merk dat er zo weinig over OI gesproken word en ik weinig mensen vind die hetzelfde maar het doen zijn. momenteel net mijn prik ovitrille gezet, en gaan we nu de wachtweken in. Zou het fijn vinden om soms te praten met mensen die hetzelfde meemaken. Veel mensen weten toch niet hoe het is om dit traject te doen. ik ben benieuwd hoe ver jullie zijn en hoe jullie alles ervaren! liefs
Hoi Tess2019, Ik zit nog een stapje voor jou, nl traject met Letrozole aanvullend met ovitrelle om eisprong op te wekken. Er zijn nog wel meerdere die in jouw traject zitten en Gonal-F injecties zetten. Dat wachten lijkt me het meest frustrerend omdat je graag zo snel mogelijk iets wil weten of het gelukt is of niet. In het algemeen vind ik het al frustrerend dat we in zo'n traject moeten zitten. Soms doet het me niets en wil je gewoon je doel bereiken, maar soms heb ik het ook moeilijk. "Waarom lukt het nu gewoon niet?" Een echte rollercoaster. Hopelijk heeft het bij jou snel effect !
Ik zit nu in 2e ronde gonal f met ovitrelle en utrogestan. Ronde 1 was ik zwanger ermee maar ging helaas mis
Op dit moment ben ik voor blij dat we weer in de wachtweken zitten. Inmiddels een jaar verder met zh en nog maar 1 keer eerder een eisprong gehad. Dus voor heel dankbaar dat we überhaupt kunnen wachten.
Amai! Knap dat je er zo positief instaat! Voor mij is het een helse rit, maar het is fijn om te weten dat er nog andere mensen in hetzelfde schuitje zitten.
Ik heb pcos. Afgelopen jaar hebben ze clomid geprobeerd. Leek uiteindelijk iets te doen. Toen 1 keer een eisprong gehad. Maar daarna deed het niets meer. Toch weer een aantal keer moeten proberen maar uiteindelijk over gegaan op gonal-f. Dit lijkt nu wel te werken
Innositol myo D-chiro gaan slikken. Is een lichaamseigenstof. Deze word in Amerika voor geschreven om weer een regelmatige cyclus te krijgen bij PCOS. https://reproductive-health-journal.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12978-021-01073-3 Therefore, MI reduces androgen levels (testosterone and androstenedione), corrects the LH/FSH ratio, restores normal menstrual cycles and induces ovulation, thereby facilitating spontaneous pregnancies by adequate luteal phase progesterone production [10]. Ben benieuwd, mocht je het gaan doen wat het resultaat is. Zelf geen PCOS, ik en mijn vriend slikken het nu voor IVF. Het word daar ook voor aangeraden. Rijping van eicellen en morfologie in zaad. Ben nu in mijn 2de maand. Hopenlijk onze laatste poging in september. Ik hoop op betere resultaten. Zelf ben ik lid van een FB groep van een emryoloog in Amerika en ij doe groep hebben ze het nergens anders over dan dit in combinatie met PCOS. Ik heb de onze gewoon via Bol.com