Ik ben op zoek naar een kinderstoel, geen stoel voor aan tafel maar een klein zacht stoeltje zodat Keano als wij op de bank zitten er ook gezellig bij kan komen zitten. Weten jullie waar ik deze zou kunnen vinden? Liefs, misspuma
Wij hebben er 1 van marktplaats af van winnie the pooh, hier kijkt Justin nu sinds een paar dagen tv in, een kwartiertje ofzo. Hij vind t heerlijk hoor! Zo stoer om m zo te zien zitten met 1 voetje wiebelend. 8) Maar goed, als je op marktplaats kijkt onder fauteuil bij kinderen en baby's dan moet t wel lukken. En anders bij Prénatal.
Bedankt voor je antwoord, ik heb gekeken op marktplaats maar er zijn er geen te koop in de buurt. Ik zal eens op de site bij prenatal kijken. Liefs, misspuma
Wij hebben een rotan stoeltje. Als wij tv kijken dan klimt hij op zijn stoel om mee te kijken. Of als ik wat drinken voor hem pak, dan gaat hij ook vaak zelf al op die stoel zitten. Ik heb het stoeltje gekregen, dus geen idee waar die weg komt. Maar ik zag laatst bij de Xenos ook rotan kinderstoeltjes. En bij de Ikea hebben ze ook een leuk stoeltje. Succes!
Die hebben wij ook! Erg schattig. Ik weet niet waar de stoel vandaan komt,Fenneke heeft hem gekregen van oma!
Wij hebben een soort bankje van Sit & Joy. Ze zit er in als ze tv kijkt. Erg leuk! http://www.sitandjoy.com/index.php?pro=32894