zó moe...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mrs Hair, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Beste verloskundigen,

Jullie zien aan m'n banner hoe ver ik ben, vandaag 6 weken en 4 dagen.

Ik ben sinds een week zó vreselijk moe... Nou weet ik wel dat vermoeidheid bij een zwangerschap hoort, maar ik herken mezelf gewoon niet. Ik val om van de slaap rond een uur of 4 's middags, lig uiterlijk om 8u in bed, en word de volgende dag om 10u wakker... In het weekend is dat geen probleem, maar ik heb doordeweeks een drukke baan, en ik trek het gewoon écht niet. Als ik een trap oploop moet ik daarna gewoon 5 minuten bijkomen (één verdieping). Is dat wel normaal? Ik zie in m'n omgeving (Veel zwangere collega's) echt niet dat ze zó vermoeid zijn...

Ik slik wel een multivitaminepreparaat voor zwangeren, en let ook echt goed op m'n voedingspatroon, ben een toonbeeld van hoe je gezond moet eten (met dank aan m'n privé-chefkok manlief)

Groetjes,

Mrs Hair

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

waarschijnlijk komt het echt van de hormonen. Geef er maar zoveel mogelijk aan toe, vroeg naar bed en in het weekend bijslapen. Maak je je echt zorgen bel dan je huisarts en laat alvast je bloeddruk en je ijzergehalte controleren. Maar ik denk echt dat het van de hormonen komt. Lukt het niet op je werk, dan moet je je ziek melden.

Mirjam

Deel Deze Pagina