@Rozemarijke, ja als je het belletje fout hangt dan gaan de kinderen er inderdaad van in stuit liggen. Maar er wordt ook duidelijk gemaakt dat je het belletje 10cm onder de navel moet hangen. Is inderdaad onhandig omdat ie dan zo lang is, maar de kans dat het kindje dan in stuit gaat liggen (van het belletje) is klein. Als het kindje naar het belletje wilt gaan moet ie toch echt met z'n koppie naar beneden. Dus nee ik vind het niet gek dat kindjes in stuit liggen als je het belletje fout hangt. Hadden ze de gebruiksaanwijzing maar beter moeten lezen .
Ik heb ook zo'n bel gekregen vind hem ontzettend leuk. Me schoonzus zei wel dat ie vrij laag moet hangen want de kleine schijnt er naartoe te bewegen als ie het hoort maar blijft niet in die houding. Ach kijk wel of ik die bel blijf dragen. Vind het wel grappig
dank jullie wel voor de reacties! ik heb een nieuw koortje gehaald zodat hij nu 10 cm onder mijn buik hangt, ik heb het idee dat de baby nu al op het belletje reageert, ik voel hem of haar dan een beetje bewegen (ik voel hem of haar nog maar heel soms en heel licht, ben morgen 17 weken!) de reden dat ik het belletje nu draag is dat ik veel mensen zie kijken, zo van: nou die is stevig aan het worden of is ze nu zwanger? lekker duidelijk dat ik zwanger ben en ook een leuke bijkomstigheid dat ik de baby zo nu en dan voel als het belletje luid klingelt. groetjes
Bij de wereldwinkel hebben ze ook weleens zwangerschapsbelletjes. Ik heb de mijne daar gekocht voor 5 euro! Maar ik moet zeggen dat ik hem best in de weg vind hangen hoor groetjes, lisanne
ik heb er ook een en draag hem heel laag mijn meisje ligt nog in stuit en hopelijk wil ze draaien voor dat geluidje
Ik had ooit als klein meisj zo'n bola gekregen van mijn vader.. dus toen ik wist dat ik zwanger was, wou ik ook gelijk zo'n ketting weer.. ik heb em bij de spritual winkel via internet gekocht.. ik heb eentje met de zon erop.. het is idd niet altijd handig maar ik doe hem alleen nog maar af met douchen.. heb echt het gevoel dat hij het wel hoort.. hij hangt bij mij trouwens ook heel laag hoor.. onder mijn navel.. liiefs