Hallo dames, Ik heb sinds vannacht best een hevige pijn in mijn onderbuik, ik voel gerommel in mijn baarmoeder.. ik maak me de hele tijd zorgen! De pijn voelt een beetje als menstruatiepijn aan, maar natuurlijk niet zo hevig! Is het normaal dat je zeurende pijn hebt in je onderbuik? Wat kan dat betekenen? Ik heb pas over 2 weken afspraak bij mn gyn. dus..... Liefs
Ik zou innesteling zeggen of gewoon bandenpijn. Doe gewoon even lekker rustig aan! Dat is het beste medicijn
Hoihoi, Bedankt voor de snelle reacties. Als ik moet geloven dat het bandenpijn is, is het wel een enorme geruststelling. Doet bandenpijn werkelijk zo'n pijn? @Beatrice: ik denk wel dat ik mijn innesteling een tijdje geleden heb gehad hoor
een innesteling na 12 weken? nee lijkt me inderdaad niet. Het zou bandenpijn kunnen zijn maar als je het niet vetrouwd kun je natuurlijk altijd de verloskundige bellen daar zijn ze voor. Jij weet wat je voelt en wij niet.
So ik ben ook lekker wakker! Ik dacht dat je net zwanger bent..bij 12 weken is het inderdaad wel een beetje laat haha. Dan is het gewoon bandenpijn...
hoi! ik hd dat in het begin ook heel veel hoor... sterker nog, het leek er wel op dat ik het vooral had op het tijdstip van de maand waarop ik normaal ongesteld zou zijn geworden... maar zoals je ziet, ben nu al 32 weken!
Had én heb ik nog steeds! Dit is wat er tegen mij is gezegd: Omdat je je baarmoeder alleen maar voelt als je ongesteld bent verder, maak je je natuurlijk veel zorgen zodra je het voelt. Maar vergeet niet dat er een kindje in je buik groeit, je baarmoeder rekt ontzettend op! Dat moet je wel voelen! Dus...niet teveel zorgen maken en ga er maar vanuit dat het positief is.
Ik heb nu ook al een week regelmatig kramp. Soms een dag niet of heel licht. Kan het dan ook nog steeds het oprekken van de baarmoeder zijn? Of moet ik gaan denken aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Het is behoorlijk stressen omdat ik ook pas over 3 weken voor het eerst naar de vk moet.
Ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en mijn eileider was gescheurd. Dit deed zo'n pijn, dit herken je meteen als 'niet goed'. Je kan dan amper meer lopen. De kans is maar 1%, dus niet teveel zorgen maken hoor! Oprekken van de baarmoeder duurt je hele zwangerschap!
Hee Bonnie, dat heb ik ook, bandenpijn. Is niet grappig inderdaad. Leuk weer wat te horen van jou. Jij bent toch ongeveer net zo veel weken als dat ik ben? Het beste met je zwangerschap, Meeuw
Gaat wel goed geloof ik, wel erg vaak misselijk en dus ook die bandenpijn. En harde, zware boops ook . Lijkt redelijk doorsnee. En toch, de onzekerheid blijft, maar dat zal iedereen wel hebben denk ik, vooral tot 12-14 weken. Jij hebt over 3 weken een eerste afspraak? Spannend....ben benieuwd. Laat je het nog horen hoe het was? Heb zelf eigenlijk nog niet gebeld, dat wil ik na onze vakantie doen, dan ben ik 8 weken. Het beste gewenst, net als iedereen hier trouwens